arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز - چهارشنبه(31 اردیبهشت ماه)- تا ساعت 24 روز جمعه- دوم خردادماه- از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیرزوکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، در محور کرج- چالوس رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه- دو خردادماه- تا ساعت یک بامداد روز شنبه-سوم خرداد ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه- دوم خردادماه- تا ساعت یک بامداد روز شنبه - سوم خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز رفت و آمد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه- 31 اردیبهشت ماه- و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه - اول و دوم خردادماه- ممنوع است.

در محور دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه- دوم خردادماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، پلیس راه استان البرز موظف است به گونه ای برنامه ریزی کرده که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر(شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 120 و 88255555(10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان