arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

ماجرای فروش مکالمات تلفنی مشترکان در اصفهان چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«فروش مکالمات مردم توسط برخی کارمندان مخابرات»؛ خبری شگفت‌آور که حکایت از فروش مکالمات ضبط شده مشترکان به افرادی خاص داشت و تلویحا از شنود عمومی و ضبط مکالمات تمامی مشترکان سخن می‌گفت. با این حال حسین کشایی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان روز گذشته این خبر را تکذیب کرد.

 در خبر اولیه این ماجرا آمده بود مهندس کشایی از فروش مکالمات محرمانه برخی ‌شهروندان اصفهانی توسط برخی کارمندان متخلف خبر داده بود که چند ماه پیش مکشوف شده و پیرو آن، برخوردهای لازم با این افراد صورت گرفته است؛ برخوردهایی که به گفته وی، آمادگی برای شدت‌بخشیدن به آنها وجود دارد. در ادامه این خبر به تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات این استان نسبت به امین‌بودن همکارانش در مورد اطلاعات خصوصی مردم اشاره شده و شاهد ماجرا، سوگند یادکردن کارمندان مخابرات به این منظور آمده بود تا آشکار شود که ماجرا تخلف بوده و تخلفات کارمندان ‌بررسی شده و ‌برای آن مجازات در نظر می‌گیرد.

 روز گذشته اما کشایی در گفت‌وگو با «تابناک»، ضمن تاکید بسیار بر کذب‌بودن خبر‌ گفت: جملات نقل‌شده از بنده به هیچ‌وجه درست نیست یا حاصل سوءبرداشت خبرنگاران است یا غرض‌ورزی و دشمنی، عامل بیان آن شده است. وی افزود: نه‌تنها تخلفی در این شرکت رخ نداده که بخواهد به برخورد با کارمندان منجر شود، بلکه اساسا ضبط مکالمات درست نیست. مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه از پیگیری حقوقی ماجرا خبر داد و گفت: با اینکه خبر از خروجی چند خبرگزاری حذف شده، ‌به این دلیل که تکذیب نشده، شکایت خواهیم کرد و به استناد فایل صوتی نشست خبری، ثابت خواهیم کرد که چنین خبری دروغ است و نمی‌دانم منبع خبرنگاران برای نقل چنین مطالب خلاف واقعی چه بوده است.
نظرات بینندگان