arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
روح الله جمعه ای:

دولت نگران واپسگرایی در کشور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ˈروح الله جمعه ایˈ روز پنجشنبه در همایش مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان افزود: گفتمان دولت اعتدالی، پرهیز از افراط و تندروی بوده و به دنبال ایجاد جامعه ای با ثبات و با آرامش است.

وی با اشاره به تایید فعالیت های دولت توسط رهبری نظام بویژه در عرصه روابط خارجی گفت: در چنین شرایطی مطرح شدن اینکه از رهبری پیشی می گیریم و جلوتر از رهبری حرکت کردن چه معنایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فعالیت ها مورد تایید رهبری است باید حمایت شود، خاطرنشان کرد: خواست رهبری معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی در آرامش اتفاق می افتد.

جمعه ای با تاکید بر لزوم تلاش روابط عمومی ها برای تبیین سیاست ها و برنامه های دولت، گفت: شیب ملایم مطرح شده توسط ریاست جمهوری در مرحله دوم هدفمندی یکی از این موارد است.

وی گفت: در دور اول هدفمندی یارانه ها با وجود پر بودن خزانه دولت، بنزین سهمیه ای 400 درصد و در مرحله دوم 75 درصد، آب 106 درصد و در مرحله دوم 26 درصد و برق 250 درصد و در مرحله دوم 25 درصد رشد قیمت داشته است که این بیانگر شیب ملام افزایش قیمتها در دور دوم است.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم دولتی نقدپذیر است، هدف نقد را هدایت دانست و گفت: نقد اصولی دارد که اخلاق در راس آن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نقد اگر از مسیر خود خارج شود غرض ورزی و تخریب می شود، حال اگر جریانی سی دی را با استفاده از گفته های غیر مرتبط ساخته و توزیع کند، آیا معنای آن نقد است.

جمعه ای با تاکید بر فرمایشات رهبری مبنی بر پرهیز از جنجال آفرینی و تخریب گفت: اگر از تریبون رسمی بگویند سی دی مجلس رسمی زنانه در اختیار داریم آیا با اخلاق و شریعت همخوانی دارد یا این دیگر نقد نیست و تخریب است.

وی با اشاره به تلاش های دولت در مدت کوتاه فعالیت آن گفت: رساندن تورم کشور از 45 درصد به 32 درصد با خزانه خالی یکی از موفقیت های دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، مسوولان روابط عمومی را به تبیین گفتمان و برنامه های دولت فراخواند و گفت: روشنگری اقدامات و برنامه های دولت باید از طریق روابط عمومی ها تا پایین ترین رده های کشور صورت گیرد.

در این همایش از 11 مسوول رواط عمومی پیشکسوت استان سمنان تجلیل شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان