arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳

شلیک موشک های نازعات و فجر در آران و بیدگل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به منطقه برگزاری این رزمایش ، امیرسرتیپ علی محرابی روز جمعه و پیش از آغاز این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش به مناسبت گرامیداشت عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش با توجه به ماموریت ذاتی خود در فضای نبرد هم طراز با دشمنان نظام اسلامی تدابیر ویژه ای را اتخاذ کرده است که برگزاری این رزمایش موشکی در این راستا انجام خواهد شد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در این رزمایش موشک های نازعات و فجر از انواع موشک های تاکتیکی زمین به زمین بدون هدایت و کنترل با سوخت جامد مرکب که ماموریت آنها انهدام هدف های اقتصادی و نظامی دشمن از جمله فرودگاه ها، قرارگاه ها، پارک های موتوری، انبارهای مهمات و تجمعات نفرات است ، استفاده خواهد شد.

امیر محرابی تصریح کرد: این رزمایش فرصتی برای عملی کردن آموخته های نظری و ارتقای توان نظامی نیروهای دسته های مختلف ارتش است.

وی گفت: امسال این رزمایش دو روزه با حضور یگان های زمینی ارتش در دو شهر نصرآباد اصفهان و کویر مرنجاب آران و بیدگل برگزار می شود.

مرحله نخست رزمایش بیت المقدس 26 تا دقایقی دیگر با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه کویر مرنجاب آران و بیدگل آغاز می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان