arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳

رضا محمدي: از شرايط به وجود آمده ناراحتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دروازه‌بان پرسپوليس گفت: از شرايط به وجود آمده ناراحتم، انگار کسي که صدايش در نمي‌آيد بيشتر به حاشيه کشيده مي‌شود.
 

رضا محمدي در مورد آخرين وضعيتش در پرسپوليس اظهار داشت: يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم ولي هيچ‌کس از باشگاه با من تماس نگرفته و نمي‌دانم تکليفم براي آينده چه مي‌شود.

 تسنيم، وي ادامه داد: من از شرايط به وجود آمده ناراحت هستم، انگار کسي که صدايش در نمي‌آيد و مصاحبه نمي‌کند بيشتر به حاشيه کشيده مي‌شود. در پرسپوليس کوچک‌ترين حاشيه‌اي نداشتم و سعي کردم براي اين تيم مثمر ثمر باشم. من در شرايطي از سپاهان به پرسپوليس آمدم که در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کردم و دروازه‌بان کوچکي نبودم اما شيطنت‌ها در مورد من بيش از اندازه است.

دروازه‌بان پرسپوليس در واکنش به مذاکره اين باشگاه با محسن فروزان و محمد باقر صادقي براي حضور در جمع سرخپوشان، عنوان کرد: باشگاه ابتدا بايد با بازيکناني که قرارداد دارند صحبت کند و بعد کارهاي ديگري انجام دهد. الان 2،3 تيم به صورت شفاهي با من صحبت کرده‌اند اما من گفتم که بايد تکليفم با پرسپوليس مشخص شود. من هم مي‌توانستم مثل خيلي‌ها با جنجال و درگيري کارم را جلو ببرم اما از اين اخلاق‌ها ندارم.

محمدي در پاسخ به اين سوال که آيا از انتخاب پرسپوليس پشيمان نيست، گفت: زماني که به پرسپوليس آمدم اين تيم بهترين انتخاب بود. در حالي که نيم روز تا پايان فصل نقل‌ و انتقالات باقي مانده بود گردان به سپاهان آمد و نمي‌شد 3 دروازه‌بان در سپاهان بمانيم، من هم از پرسپوليس پيشنهاد داشتم و به اين تيم آمدم.

وي تصريح کرد: در ابتدا و نيم فصل گذشته هم پيشنهادات مالي و فني خوبي داشتم اما به خاطر علي دايي در پرسپوليس ماندني شدم ولي امسال ديگر نمي‌خواهم فقط آلترناتيو باشم و شرايط طوري شود که اگر به مشکل خوردند مرا بخواهند.

دروازه‌بان پرسپوليس در پايان تأکيد کرد: تا امروز يک ريال از پرسپوليس نگرفته‌ام و انگار هيچ خبري هم از پول نيست.
نظرات بینندگان