arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

عمران‌زاده: شرطي ندارم، فقط حقم را مي‌خواهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: شرطي براي تمديد قرارداد با استقلال ندارم و فقط مطالبات فصل گذشته‌ام را مي‌خواهم.
 

حنيف عمران‌زاده در خصوص اينکه تکليفش با باشگاه استقلال چه شد گفت:در ابتداي صحبت‌هايم جا دارد به مديريت جديد باشگاه استقلال تبريک بگويم و بايد اعتراف کنم در اين 6-5 سال اخير اولين سال است که مي‌بينم تيم در ابتداي فصل نقل و انتقالات بدون مشکل مالي وارد عرصه نقل و انتقالات شده است.

به نقل از فارس، وي افزود:باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد با من تماس گرفته ولي بايد بگويم اولين حرف من اين است که مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت شود.سال گذشته پول به باشگاه آمد ولي فقط چند نفر پول گرفتند، البته هر بازيکني پول گرفت نوش جانش باشد و اين شايد از عرضه من باشد اما ليستي که وزارت ورزش منتشر کرد نشان داد که من سال گذشته چقدر پول گرفته‌ام.

مدافع تيم استقلال در ادامه گفت و گو با فارس گفت:من هيچ شرطي براي باشگاه استقلال ندارم و خدا شاهد است که از دو تيم قطري پيشنهاد دارم، بعد از بازي با الريان دو تيم قطري با مدير برنامه‌هاي من صحبت کردند اما هنوز هم مي‌گويم اولويت اول من استقلال است.

وي افزود:من نزديک به 6 سال است در استقلال هستم و سر و صورتم گواه مي‌دهد که چقدر اين تيم را دوست دارم، با هوادارانش ارتباط خوبي دارم و مشکلي هم براي ماندن در استقلال ندارم اما اعتقاد دارم حالا نوبت مسئولان استقلال است که شرايط من را هم در نظر بگيرند. فکر نمي کنم اين درخواست من شرط باشد چون حقم را مي خواهم. سال گذشته تمام دغدغه من مسائل مالي بود و آقاي فتح‌الله زاده شهادت مي‌دهد که من پارسال چند بار به دفتر او رفتم و از او درخواست طلبم را کردم. سال گذشته با وجود اينکه اين همه مشکل مالي داشتم و در بدترين شرايط بودم اما بهترين سال فوتبالي‌ام بود.

عمران زاده در خصوص اينکه چقدر احتمال دارد در استقلال بماند گفت: من امروز با نظري جويباري صحبت کردم و او از من خواست که به تهران بيايم ولي به دليل اينکه مسافرت هستم به او گفتم که پدرم به تهران مي آيد و با شما صحبت مي‌کند. او خيلي تاکيد داشت که خودم پاي ميز مذاکره باشم اما از او عذر خواهي کردم و گفتم حرف پدرم حرف من است و هر چه او با شما توافق کند مي‌پذيرم.باز هم مي‌گويم هيچ شرطي براي باشگاه استقلال و ماندن ندارم و فقط حقم را مي خواهم چون اگر طلب من پرداخت نشود دوباره سال آينده به اين پول اضافه خواهد شد. اميدوارم مسئولان استقلال شرايط من را درک کنند و اگر به توافق رسيديم که در خدمت استقلال هستم و اگر نه به پيشنهادات تيم هاي ديگر فکر مي‌کنم هر چند اصلا دوست ندارم از استقلال جدا شوم.

وي در پايان در خصوص اينکه در ايران از چه تيم هايي پيشنهاد دارد گفت: اجازه بدهيد در اين مورد حرفي نزنم تا بازارگرمي تلقي نشود.

نظرات بینندگان