arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

زاکانی: اگر مستند "من روحانی هستم" دروغ است، خاطرات هاشمی هم دروغ است/ جنس یونسی مانند مشایی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شکایت از مستند "من روحانی هستم"، گفت: کسی باید در این زمینه به دادگاه برود که خاطرات را اشتباه نوشته، نه دانشجویان سازنده مستند.
 
علیرضا زاکانی در جمع پاسداران سپاه نینوا با اشاره به  سخنان طرف غربی در مذاکرات اخیر به  هیأت ایرانی، اظهار داشت: آنها به تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفتند شما اگر عملکرد خوبی داشته باشید و آدم‌های خوبی باشید؛ ما 25 سال دیگر تحریم‌ها را لغو می‌کنیم. ایراد تیم مذاکره کننده ایران این است که هیأت ایرانی باوری بر شکست هیمنه پوشالی غرب ندارد.

وی با اشاره به واکنش‌ها نسبت به مستند من روحانی هستم، اظهار داشت: من هم متن و هم فیلم، مستند من روحانی هستم را دیده ام. فیلم مذکور صددرصد مستند و مستدل است و ایرادی که به آن می‌گیرند این است که می‌گویند روحانی در ماجرای مک فارلین نقشی نداشته است.

زاکانی با بیان اینکه این فیلم مستند دقیقا براساس کتاب خاطرات هاشمی تهیه شده است، گفت: اگر ایرادی به مستند میگیرند و می‌گویند دروغ است پس خاطرات هاشمی دروغ بوده است و کسی که به دادگاه باید برود آن کسی است که خاطرات اشتباه نوشته نه دانشجویان سازنده مستند. کسانی که از مستند انتقاد می‌کنند عمدتا آن را ندیده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس اشاره ای به عملکرد قوه قضائیه با بدهکاران بانکی و مالی کرد و افزود: یکی از اشکالات وارده به قوه قضائیه، اهمال کاری در برخورد با پرونده مهدی هاشمی است.
زاکانی همچنین به اظهارات اخیر علی یونسی، دستیار رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: اظهارات یونسی کاربرد انتخاباتی دارد و جنس او نیز مانند مشایی است ولی راه بجایی نمی‌برد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: زاکانی ، تندروها
نظرات بینندگان