arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

تبلیغ علیه سیاست‌های افزایش جمعیت تبلیغ علیه منافع ملی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عصر امروز ضمن بررسی طرح افزایش جمعیت، برخی مواد این طرح را تصویب کرده است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: مواد یک و دو طرح افزایش جمعیت در جلسه عصر امروز کمیسیون بررسی شد.

جعفری ادامه داد: طبق ماده یک که به تصویب نمایندگان رسیده است، اگر کسانی بخواهند برای کاهش جمعیت تبلیغ کنند، مجازات خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بابیان اینکه کمیسیون آموزش ماده 2 طرح افزایش جمعیت را رد کرده است، گفت: کمیسیون یک تبصره به ماده یک اضافه کرده است که طبق آن افرادی که برای کاهش جمعیت تبلیغ می‌کنند به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهند شد تا برابر آیین‌نامه‌هایی که بعدا ایجاد می‌شود با آنها برخورد شود.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا آیا طبق مصوبه امروز کمیسیون آموزش تبلیغ در مورد کاهش جمعیت یک عنوان مجرمانه و مصداق تشویش اذهان محسوب می‌شود یا خیر، گفت: تبلیغ علیه سیاست‌های افزایش جمعیت، تبلیغ علیه منافع ملی است و خلاف قانون شمرده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش در مورد دستور دیگر جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: انتخابات هیات رییسه کمیسیون برای سال جدید کاری مجلس برگزار شد که طبق آن آقای زاهدی با 23 رای در ریاست کمیسیون ابقاع شد. آقای احمدی لاشکی دبیر اول و مقتدایی دبیر دوم شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان