arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

پیام روحانی به نخست وزیر جدید هند: شاهدگسترش همه جانبه روابط خواهیم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دکتر ˈحسن روحانی ˈ رییس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با ارسال پیام تبریکی برای ˈ نارندرا مودی ˈ نخست وزیر جدید هندوستان ابراز اطمینان کرد روابط همه جانبه در راستای منافع دو ملت گسترش خواهد یافت.

پیام روحانی به نخست وزیر جدید هند-شاهدگسترش همه جانبه روابط خواهیم بود
در این پیام که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت خطاب به نخست وزیر جدید هند آمده است: برگزاری انتخابات پرشور پارلمانی و انتخاب قاطع شما را به ملت تمدن ساز و همچنین به جنابعالی تبریک عرض می کنم.

پیام رییس جمهوری اسلامی ایران می افزاید: بی تردید انتخابات شما که با مشارکت گسترده اقشار مختلف کشور همراه شدبیانگر اعتماد کامل مردم هند به سیاست های توسعه ای و مدبرانه جنابعالی است.

رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است: اینجانب اطمینان دارم با عنایت به سوابق خوب همکاری ها دو کشور در دوره های گذشته حزب شما و با توجه به تحولات گسترده منطقه، بیش از پیش شاهد گسترش روابط همه جانبه در راستای منافع متقابل دو ملت خواهیم بود.

دکتر روحانی در پایان از خداوند متعال موفقیت نخست وزیر جدید هند و سرافرازی مردم این کشور را خواستار شده است.

نارندرا مودی قرار است ساعت 18 عصر امروز به وقت محلی طی مراسمی در کاخ ریاست جمهوری این کشور به عنوان پانزدهمین نخست وزیر جدید هند سوگند یاد کند.

بیش از چهارهزار نفر از شخصیت های داخلی و خارجی از جمله ˈغلامرضا انصاری ˈ سفیر جمهوری اسلامی ایران در هندوستان در این مراسم حضور می یابند.
نظرات بینندگان