arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

بله بلند سینمادارن به اکران مسابقات جام جهانی در میان بلاتکلیفی مسئولان

تصمیم‌گیرندگان و مسئولین کشوری اما گویا هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و هنوز صدای واحدی از آنان به گوش نمی‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مسئولین و مدیران سینماهای مشهد با اکران مسابقات فوتبال جام جهانی2014 موافق هستند.

به گزارش انتخاب،   منطقه خراسان، به نظر می‌رسد برخلاف مسئولین که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند، سینماداران کاملا روشن و شفاف در خصوص طرح اکران مسابقات فوتبال جام جهانی 2012 در سینماها اتفاق نظر دارند و از اجرای این طرح استقبال می‌کنند.

مهدی تجویدی، مدیر سینما آفریفا  در این خصوص اظهار کرد: سال قبل به مدت دو روز، این طرح اجرا شد که استقبال فراوانی به همراه داشت ولی متاسفانه ادامه پیدا نکرد. اگر امسال مجوز این طرح داده شود، مثل سال قبل استقبال خواهیم کرد.

اکبر شاهسوند، مدیر سینما قدس مشهد نیز معتقد است: طرح اکران مسابقات فوتبال جام جهانی طرح خوب و مفیدی است و اگر مسئولین مجوز این کار را بدهند، با کمال میل استقبال خواهیم کرد.

دبیرزاده، مسئول سینما سیمرغ نیز در این مورد  گفت: صد درصد از طرح عنوان شده استقبال خواهیم کرد. مرحله اول بازی‌های یورو 2012 را پخش مستقیم کردیم ولی متاسفانه با مخالفت برخی مسئولین همراه شد و بی‌سرانجام ماند.

وی افزود: امسال برنامه‌ای داریم تا مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 را پخش کنیم که شامل سه بازی مرحله مقدماتی ایران و بازی‌های حساس همچون گروه آلمان و پرتغال می‌شود.

تصمیم‌گیرندگان و مسئولین کشوری اما گویا هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و هنوز صدای واحدی از آنان به گوش نمی‌رسد.

با وجود این استقبال مدیران مجتمع‌های سینمایی حال این سوال مطرح است که آیا مسئولان سرانجام در این خصوص به تصمیمی واحد خواهند رسید یا این طرح نیز با برخورد سلیقه‌ای مواجه می‌شود. نکته اینجاست که مسئولین تصمیم‌گیرنده باید توجه داشته‌ باشند که همانطور که در طرح سینمای رایگان برخلاف نظر سینماداران طرح را اجرا کردند و موجب ضرر و زیان سینماها شدند باید در چنین طرح‌هایی به جبران آنچه گذشته است بپردازند و اعتماد سینماداران را باز یابند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان