arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۵۸۸
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

حکم اوباش حمله کننده به بیمارستان قم صادر شد

مصطفی برزگر گنجی شامگاه یک‌شنبه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قم، با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان در محضر خداوند، گفت: افرادی که در این نظام مسئولیتی دارند نسبت به تک تک جوانان مسئول هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان قم گفت: احکام صادره اراذل و اوباش حمله کننده به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم، در مقابل همان بیمارستانی که این اتفاق رخ داده است، اجرا می‌شود تا همه متوجه شوند که شهر کریمه اهل بیت(س) جایی برای این اقدامات نیست.
 
به گزارش انتخاب، مصطفی برزگر گنجی شامگاه یک‌شنبه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قم، با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان در محضر خداوند، گفت: افرادی که در این نظام مسئولیتی دارند نسبت به تک تک جوانان مسئول هستیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: اگر امروز مراقب نسل جوان و نوجوان نباشیم متاسفانه به فسادها و مشکلات مختلفی از جمله اعتیاد دچار می شوند.

گنجی گفت: در حدیثی وارده از معصوم آمده که در آخرالزمان دیندار ماندن مانند آن است که در کف دست آتشی را نگاه داریم و امروز این حدیث در جامعه مصداق پیدا کرده است.
 
او با بیان این که من امروز در محله ای سخن می گویم که طی چهار ماه دو جوان از یک خانواده کشته شده است، گفت: فقط خدا می داند که چه دردی بر این خانواده تحمیل شده ‌و ممکن است که در آینده حتی برای بنده هم این اتفاق بیفتد که نشان از این موضوع مهم دارد که وظیفه ما سنگین است.

دادستان قم مشکل اصلی در این منطقه از قم را اعتیاد و مواد مخدر دانست و گفت: باندهای مواد مخدر دارای سرمایه های فراوانی هستند که نشان از بی رحمی آن ها در توزیع مواد مخدر دارد.

او گفت: افرادی که مواد مخدری مانند شیشه را تولید کردند برنامه بلند مدت داشتند زیرا با اعتیاد به شیشه فرد معتاد حتی بعد از ترک برخی از سلول های ذهنی خود را از دست می دهد هرگز جبران نمی شود.
 
گنجی گفت: اخیرا برای بازرسی به منزلی رفتم که در نهایت 30 متر مربع مساحت داشت اما در همین فضای کم و کوچک فرد شیشه ای آن چنان از خود بی خود شده بود و در توهمات به سر می برد که در گوشه ای به همراه عده ای در حال مصرف مواد مخدر بود و زن و بچه او در حال گاز زدن بر کناره نانی بودند و شرایط به نحوی بود که هر انسانی از دیدن این صحنه به شدت به رنج می آمد.

او در رابطه با علت برخورد قاطع با مجرمین در موضوع مواد مخدر گفت: به خاطر جوانان ما به شدت با قاچاقچیان برخورد می‌کنیم.

دادستان قم گفت: امروز به کمک خداوند شهر قم در کشور یکی از امن ترین شهرها بوده و چندین سال است که از این نظر در مقام سوم قرار دارد.

او ماجرای حمله عده ای از اراذل و اوباش به بیمارستان شهید بهشتی را مورد توجه قرار داد و برای روشن تر شدن این اتفاق گفت: برای ما به شدت نگران کننده است که عده ای اراذل و اوباش با قمه و چاقو به بیمارستان حمله کنند و درگیر شوند.
 
گنجی گفت: احکام صادره اراذل و اوباشی که این جرم را مرتکب شده اند در مقابل همان بیمارستانی که اتفاق مذکور رخ داده است، اجرا خواهد شد تا همه متوجه شوند که شهر کریمه اهل بیت(س) جایی برای این اقدامات نیست.

پس از این سخنان هیئت همراه به سئوالات و مشکلات مردم مقیم در محله شهرک کامکار پاسخ گفت و مشکلات قضایی ایشان را با رویی گشاده حل کرد.

این دیدار و حضور با استقبال زیاد مردم این محله محروم قم همراه شد و مردم با حضور گسترده خود از فرصت دیدار مستقیم با دادستان برای گفت و گوی حضوری و مطرح کردن مشکلات خود استفاده کردند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
11
با سلام
جناب آقای دادستان کل کشور ضمن عرضه خسته نباشید خواهشمنداست با سفر به استان آذزبایجان غربی شهرستان میاندوآب از محله خیابان شریعتی (سیمین سابق ) که محل فروش انواع مواد افیونی و مشروبات الکلی می باشد مطلع شوید چرا که وقتی ازم می پرسن بچه کدوم محله هستی خجالت می کشم بگم محله خیابان شریعتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
6
15
نحوه مجازات اشخاص را دادگاه صادر کننده حکم اعلام میکند و نه دادستان که معلوم نیست ایشان چرا چنین گفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
10
27
به یاد داشته باشیم بیمارستان جای اجرای حکم نیست. حداقل در فکر روحیه بیماران باشیم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
12
25
مراسم اعدام مقابل بیمارستان !!!!!
نظرات بینندگان