arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

قلعه نویی:7-8 سال است روزنامه نمی‌خوانم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرمربی استقلال از بهبود شرایط مالی استقلال راضی است.

امیر قلعه‌نویی درباره جلسه (دوشنبه) امروزش با بهرام افشارزاده گفت: صحبت‌های خوبی با آقای افشارزاده داشتم و برنامه کاری و تمرینات را به ایشان تحویل دادم. لیست بازیکنان را هم که هفته‌ قبل داده بودم. یعنی همه کسانی که باید جذب شوند و یا از ما جدا شوند مشخص هستند و آقای نظری جویباری در تلاشند بازیکنان مدنظر را بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برخی نام‌هایی که مطرح شده‌اند، صحت دارند یا خیر؟ اظهار کرد: هر بازیکنی که سایت باشگاه اعلام کند سندیت دارد. الان دوران تعطیلات است و بازار شایعات هم داغ. این گمانه زنی‌ها در این زمان طبیعی است.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من هفت – هشت سال است که روزنامه‌ نمی خوانم و اصلا در شان هم نیست که با یک بازیکن مذاکره کنم، اساسا کار درستی هم نیست. من 17 سال است که این کار را نکرده ام و امسال هم این کار را نمی‌کنم . آقای نظری جویباری پیگیر جذب بازیکنان هستند.

او در پاسخ به وضعیت مالی باشگاه استقلال نسبت به گذشته بیان کرد: امسال راهکارها عوض شده است جا دارد از زحمات آقای فتح‌الله‌زاده تشکر کنم ایشان زحمت زیادی کشیده است. ما سال‌های قبل مشکلات مالی زیادی داشتیم؛ اما امسال وضعیت بهتر شده است. سال گذشته در نقل و انتقالات پولی نداشتیم، اما الان این وضعیت نیست و کارمان آسان‌تر است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی این تیم هم گفت: قطعا تغییراتی هم در کادر فنی داریم، اما اسامی‌شان بعدا مشخص می‌شود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره باز شدن حساب‌های باشگاه استقلال امتناع کرد و گفت فقط درباره مستطیل سبز حرف می‌زنم و باقی مسائل با آقای افشارزاده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان