arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

روایت توئیتری آلن ایر پیرامون گزارش مدیر کل آژانس به شورای حکام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


آلن ایر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای ایران اظهارکرد: از این سری گام‌ها تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس استقبال می‌کنیم.

آلن ایر، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در توئیتر خود نوشت: گزارش مدیر کل آژانس به شورای حکام ارایه داده شده است در ۲۳ ماه می، اما از اینکه به طور عمومی هنوز منتشر نشده است ، نمی توانیم در مورد محتوای آن اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که به کرات گفته ایم، ما ایران را به همکاری کامل با آژانس و به پرداختن به همه مسایل باقی مانده در مورد برنامه هسته‌ای‌اش فرا می خوانیم،‌ مخصوصا آن‌چه مربوط به ابعاد احتمالی نظامی(است).

ایر در این یادداشت نوشته است: ما اعلامیه ۲۱ ماه می از طرف ایران و آژانس در مورد گام های بعدی تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس را خواندیم. این بخشی از تلاش آژانس در جهت پرداختن به نگرانی‌های فعلی و گذشته در مورد برنامه هسته ای ایران است. ما از این سری گام ها تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس استقبال می کنیم،‌ اما خیلی از مسایل مربوط به برنامه هسته ای ایران باقی مانده است و باید حل و فصل شوند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امان از طاغوت
|
Italy
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
2
6
آلن جان! پس نگرانی های ما چی؟
نظرات بینندگان