arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳

به مناسبت ارتحال آیت الله زرندی/ سه روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  به مناسبت ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله ˈمحمدحسین زرندیˈ نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری روزهای (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) هفته جاری در این استان عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی در ارتباط با ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله زرندی ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به مردم این استان سه روز در استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام کردند.

آیت الله محمد حسین زرندی پس از چند روز بستری در بیمارستان قلب امام علی (ع) کرمانشاه سرانجام ساعت 8 دوشنبه شب در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

ایشان از سال 63 با حکم امام خمینی (ره) بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا اواخر سال 86 عهده دار این مسوولیت بود. وی همچنین در دوره های اول، سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری نیز به نمایندگی از مردم استان کرمانشاه حضور داشتند.

آیین تشییع پیکر مرحوم آیت الله ˈمحمدحسین زرندیˈ نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه هفته جاری (8 خرداد) ساعت 10 صبح از مقابل مسجد آیت اله بروجردی تا مسجد جامع کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان، طلاب و روحانیون، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان