arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
حاج‌رسولی‌ها :

امیدواری به حضور مهاجم سپاهان در لیست نهایی تیم ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حسن حاج‌رسولی‌ها  پیرامون دعوت از مهدی شریفی، بازیکن تیم سپاهان به اردوی تیم ملی و سطح فنی این بازیکن اظهار داشت: مهدی شریفی یک بازیکن بسیار فنی است؛ او از شروع نیم فصل دوم بازی‌های خوبی برای سپاهان به نمایش گذاشت و خیلی خوب خودش را نشان داد.

وی افزود: علاوه بر آن، این بازیکن توانست بازی خوب خود را حفظ کند و همواره در هر بازی خوب بدرخشد و شریفی بازیکن بزرگی بوده و شاید اگر در کنارش مشاورها و آدم‌هایی باشند که بتوانند به او مشاوره بدهند، می‌تواند خیلی خوب بازی کند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن نوین اصفهان بیان داشت: شریفی بازیکن بزرگ آینده فوتبال ایران است و شاید او بتواند به عنوان محرم نویدکیا و قاسم حدادی فر دیگری برای فوتبال ایران باشد؛ در هر صورت من فکر می‌کنم شریفی می تواند عضو تیم ملی باشد و به تیم ملی کمک کند.

وی گفت: البته همه چیز به تفکرات سرمربی تیم بستگی دارد و این کی روش است که باید ببیند شریفی می تواند به تیمش کمک کند و یا که او می تواند تفکراتش را در زمین بازی پیاده کند.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به شایعات مبنی بر خط خوردن او پس از اردو اتریش تصریح کرد: شریفی بازیکن است که تا به حال بازی‌های خوبی از خودش به نمایش گذاشته و حضورش در بازی تیم با بلاروس نشانگر این است که او در تمرینات خوب کار کرده اما باید بداند که باید آنقدر خوب بازی کند که جای هیچ شک و تردیدی در انتخابش باقی نگذارد.

وی درباره تأثیر حضور شریفی در جام جهانی خاطر نشان کرد: شک نکنید هر بازیکن آرزو دارد در این سن در تیم ملی بازی کند به خصوص که تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد؛‌ به نظر من شریفی های فوتبال ما کم نیستند و آن ها می توانند در بیش از دو دوره در جام جهانی حضور پیدا کنند و تجربیات فنی خود را در اختیار جوانان آینده فوتبال ایران و اصفهان بگذارند؛ شریفی هم اگر در فهرست تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد مطمئنا می تواند به عنوان نماینده خوبی برای اصفهان و ایران در جام جهانی ظاهر بشود.

منبع: مهر
برچسب ها: تیم ملی ، سپاهان ، ذوب آهن ، اردو
نظرات بینندگان