arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳

جهانگیری: تیم ملی مورد حمایت کامل دولت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دکتر اسحاق جهانگیری می‌گوید دولت به طور کامل از تیم ملی در راه حضور در جام‌جهانی حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون اول رییس جمهور در دیدار با دکتر گودرزی در نهاد ریاست جمهوری گفت: حضور تیم ملی ایران در مرحله نهایی جام جهانی موجب سربلندی و نشانی از موفقیت فوتبال ایران در عرصه جهانی است. جهانگیری افزود: نگاه دولت یازدهم به تیم ملی فوتبال در جام جهانی حمایت کامل است و امیدوارم در بازیهای تیم ملی فرهنگ ایرانی و منش پهلوانی هم به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.

او همچنین تشکیل شورای عالی ورزش را مورد تاکید قرارداد و گفت: در اولین فرصت این شورا برای رسیدگی به مسائل مهم ورزش کشور و به ویژه حضور قدرتمند ایران در باریهای آسیایی اینچئون تشکیل شود.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تشکر از توجه ویژه معاون اول رییس جمهور نسبت به تیم ملی فوتبال و ورزشکاران گفت: وزارت ورزش و جوانان با تشکیل ستاد هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی در جام جهانی فوتبال، حمایت مادی و معنوی از تیم ملی فوتبال را تا امروز دنبال کرده است و به رغم برخی مشکلات مالی تلاش کردیم تمامی نیازها را برای حضور موفق در دور نهایی جام جهانی فراهم کنیم. وزیر ورزش و جوانان بر حمایت کامل از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد تا در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال حضور یابد.

در این دیدار نصرالله سجادی، عبدالحمید احمدی، سید مناف هاشمی معاونان وزیر ورزش و جوانان به همراه حمید گرشاسبی مدیرکل وزارتی و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

برچسب ها: تیم ملی ، جهانگیری
نظرات بینندگان