arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳

اعتماد به پسر عمو دردسر ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: فردی که با در دست داشتن کارت بانکی پسر عموی خود از اطلاعات آن سوء استفاده کرده بود، در زاهدان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا(فتا)، سرهنگ «سید محمد حسینی پور» گفت: شخصی به اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس مراجعه و عنوان داشت مبلغ قابل توجهی از حساب وی کسر شده و از پلیس تقاضای بررسی کرد.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان و هماهنگی با مراجع مربوطه محرز شد پول کسر شده طی چند نوبت جهت خرید اینترنتی به ویژه شارژ مورد استفاده قرار گرفته است و با بررسی های بیشتر و پیگیری سرنخ های به دست آمده، متهم که پسر عموی شاکی بود، شناسایی و از طریق مراجع قضایی احضار شد.

حسینی پور تصریح کرد: متهم پس از دیدن مدارک محکم و غیر قابل انکار پلیس اقرار کرد مدتی پیش کارت بانکی شاکی برای انجام عملیات بانکی در اختیارش بوده که از اطلاعات آن آگاهی یافته و به این عمل اقدام کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات مربوط به کارت بانکی کاملاً شخصی و محرمانه بوده و قرار دادن آن در اختیار دیگران کار درستی نیست.
نظرات بینندگان