arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳

آلبا: بي‌صبرانه منتظر کار با لوئيز انريکه هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جوردي آلبا مدافع ملي پوش باشگاه بارسلونا درصحبت هايي ابراز اميدواري کرد که باشگاه متبوعش در فصل آينده عملکرد بهتري را از خود به نمايش بگذارد.
 

 جوردي آلبا مدافع چپ باشگاه بارسلونا و تيم ملي اسپانيا در مصاحبه اي اذعان کرد که شرايط بارسلونا در فصل آينده تحت هدايت لوئيز انريکه پيشرفت قابل ملاحظه اي خواهد کرد.

"در اين فصل شايد در برخي از بازي ها شانس همراه ما نبود و در بر خي ديگر حريفان از ما بهتر ظاهر شدند، اما در هر صورت ما بازيکنان تمام تلاش خود را کردند و و مربي نيز همه کار را براي بهبود اوضاع انجام داد.ما فصل فوق العاده اي را پشت سر نگذاشتيم اما فصل آينده مسلما اوضاع بهتر پيش خواهد رفت."

"وقتي که عملکرد مناسبي را در زمين نداريد، اولين نفر خود شما متوجه آن خواهيد شد و نيازي نيست که برخي رسانه ها، مدام آن را به شما يادآوري کنند. اما به هر حال هر کس نظر خودش را دارد و صحبت پيرامون عملکرد رسانه ها جزو وظايف من نيست."

لوئيز انريکه؟ او در انگيزه دادن به بازيکنان بي نظير است. من صحبت هاي او را در مراسم معارفه اش تحسين مي کنم و با چيز هايي که از ديگران شنيده ام، واقعا مايلم هر چه زود تر زير نظر او کارم را آغاز کنم."

"بازگشت دلو فئو به بارسلونا؟ او بازيکن فوق العاده اي است و من اطمينان دارم که در بارسلونا نيز به خوبي جا خواهد افتاد. او استعداد ويژه اي است که مي تواند گزينه هاي جديد و زيادي را در اختيار بارسا و تيم ملي قرار دهد."

گفتني است اين مدافع 25 ساله در اي فصل علي رغم مصدوميت هايش در ميانه و انتهاي فصل، در 26 مسابقه براي آبي اناري ها به ميدان رفته است.
نظرات بینندگان