arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

ارزیابی عدم گلزني تيم ملي در مسابقات تداركاتي

الان وضعيت تيم ملي مساعد نيست، چون بازيكنان زير فشار تمرينات بدنسازي قرار دارند به همين دليل آرامش ذهني و آمادگي بدني ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم ملي ايران آخرين مسابقه تداركاتي خود را در اردوي اتريش برگزار مي‌كند.

به گزارش انتخاب، شاگردان كي روش در اين ديدار به مصاف آنگولا مي‌روند اين در حالي است كه در دو مسابقه قبلي اين اردو تيم كشورمان نه گلي به ثمر رسانده و نه گلي دريافت كرده كه اين نكته باعث به‌وجود امدن نگراني در بين هواداران فوتبال ايران شده است. علي سامره مهاجم سابق استقلال و تيم ملي در اين مورد پاسخگوي سوالات است

عدم گلزني تيم ملي را در مسابقات تداركاتي چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

الان وضعيت تيم ملي مساعد نيست، چون بازيكنان زير فشار تمرينات بدنسازي قرار دارند به همين دليل آرامش ذهني و آمادگي بدني ندارند. هر چه به مسابقات نزديك‌تر شويم بچه‌ها از نظر بدني و رواني آماده مي‌شوند، به همين دليل الان نبايد اين ايراد را در نظر بگيريم.

به نظر شما با اين شرايط تيم ايران مي‌تواند از گروه خود صعود كند؟

من به تيم ملي خوش‌بين هستم و همه مردم ايران هم از عملكرد تيم ملي در جام‌‌جهاني راضي خواهند بود و اين تيم ملي باعث غرور ملت خواهد شد چون هم بچه‌ها انگيزه دارند و هم انرژي خوبي به نام ملت ايران از آنها حمايت مي‌كند به همين دليل مطمئناً جام‌جهاني خوبي در پيش داريم. صعود از گروه مي‌تواند ممكن باشد و دور از دسترس هم نيست. شايد تيم ما نسبت به تيم‌هاي ديگر ستاره كمتر داشته باشد و ستاره‌هاي ما مثل بقيه ستاره‌هاي دنيا نباشند، اما بچه‌هاي ما در شرايط سخت هميشه كارهاي بزرگ انجام مي‌دهند و امسال هم از آن سال‌ها است كه بچه‌هاي ما خوب كار كنند هر چند خيلي‌ها چنين اعتقادي ندارند، اما نظرم اين است كه سال خوبي براي تيم ملي در جام‌جهاني خواهد بود.

منبع: آرمان
نظرات بینندگان