arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۱۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

شهردار تبریز عذرخواهی نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شهردار تبریز گفت: در پی حادثه تلخ فوت یک شهروند در خیابان شریعتی تبریز، دستور جمع آوری همه بلوک ها از سطح معابر شهر تبریز داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی قبل از ظهر پنج شنبه در جمع مدیران شهرداری تبریز ضمن ابراز تاسف از واقعه خیابان شریعتی و فوت یک شهروند در این ماجرا افزود: حقیقتا این اتفاق بسیار تلخ غیر قابل جبران بوده و همه مجموعه شهرداری را متاثر کرده است.

وی افزود: تخلفات ساختمانی از این پس با هماهنگی جدی قضایی و پلمپ محل و نظارت دادستانی پیگیری خواهد شد و تمامی مناطق موظفند در کمترین زمان موجود به جمع آوری موانع فیزیکی اقدام کنند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت مطالعه و دقت در انجام پروژه های شهری گفت: در صورتی که در تمامی پروژه های عمرانی شهر بر مدار مطالعه و تحقیق پیش برویم به طور خود به خود شاهد اعتماد شهروندان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ازین پس سعی خواهیم کرد مطالعاتی که بر روی پروژه های عمرانی انجام می گیرد را به صورت آگهی به شرکت های توانمند و صلاحیت دار واگذار کنیم تا اینکه بتوانیم با روش علمی تر و همچنین کارشناسانه تر به ساخت و سازها بپردازیم.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت هم افزایی ها در مدیریت شهری گفت: در جهت امورات شهری و کمک به تحقق مدیریت هماهنگ شهری، مدیران مجموعه شهرداری بایستی بیش از این  و با هماهنگی داخل مجموعه، تدابیر مناسبی را اتخاذ کنند.

وی افزود: استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و سرمایه گذاران از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مسئولان نباید این افراد را در پیچ و خم کارهای اداری معطل کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
میانالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
1
18
هر مسءولی که از مردم عذر خواهی نکنه و مورد قبول مردم واقع نشه باید کنار بره.در غیراینصورت هرگز کشورمان اباد نخواهد شد
leila
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
1
16
ايشان بايد استعفا مي داد، اگه هر كشور ديگه اي بود همين كارو مي كردن ولي توي ايران هيچ كسي از اعماق دل و روحش واسه اين جور حوادث متأثر نمي شه. واقعا چرا اينقدر مسئولين ما بي رحم شدن؟
نظرات بینندگان