arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

سخنران همایش حامیان مذاکرات هسته ای چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمدحکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت که از وزارت کشور برای همایش حمایت از مذاکرات هسته ای مجوز گرفته است به روزنامه اعتماد گفت:

* اصرار داریم که این کار انجام شود. مجوز آن را هم از وزارت کشور گرفته‌ایم و طبیعتا(با مخالفت وزارت خارجه با برگزاری این همایش در حیاط این وزارتخانه) در پی مکان دیگری برای برگزاری تجمع خود خواهیم بود. تلاش هم داریم تا در همان زمانی که از قبل اعلام کرده بودیم یعنی ساعت 17 روز دوشنبه این تجمع برگزار شود که این البته بستگی به میزان موفقیت ما در پیدا کردن جای جدیدی برای این تجمع دارد. ما به طور جدی تلاش خود را برای برپایی این تجمع ادامه خواهیم داد و به نظرمان هم حق هواداران دولت هم این است که بتوانند همانند منتقدان موضع خود را نسبت به اقدامات و برنامه‌های دولت بیان کنند.

*ما اول تلاش داشتیم تا این تجمع را جایی برگزار کنیم که مزاحم نظم عمومی نباشد. در ارزیابی‌های خودمان هم بهتر دیدیم که به حیاط وزارت امور خارجه برویم و آن را جای مناسبی می‌پنداشتیم.

*ما سراغ چهره‌های زیادی رفته‌ایم. از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه و چهره‌های سیاسی و ملی قرار است در این تجمع حضور داشته باشند. از تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی نیز برای حضور دعوت کرده‌ایم و ارزیابی اولیه ما این است که این تجمع با استقبال خوبی مواجه شود. ضمن آنکه آقای دکتر ولایتی را هم به عنوان سخنران اصلی این مراسم در نظر گرفته‌ایم که به عنوان یک چهره معتدل و ملی در باب منافع و مزایای مذاکراتی که انجام شده و توافق ژنو نظرات خود را بیان کنند و به تبیین موضع بپردازند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
1
21
لطفا کامل اطلاع رسانی کنید تا مردم بتوانند جهت حمایت شرکت کنند.
نظرات بینندگان