arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

شانتاژ خبری علیه رئیس دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: «بابت اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کنم، البته تاسف من به خاطر دروغی که این دانشجو می گوید نیست بلکه به خاطر فعالیت تربیتی است که دانشگاه در آن موفق نبوده است تا یک دانشجو به خود اجازه دهد که این گونه علیه من دروغ بگوید.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت دانا با انتشار تصاویری از یک دانشجو که گفته می شود خواهر زاده حسین شریعتمداری است، ادعا کرد که این دانشجو توسط  دکتر حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گزارش فرارو، سایت دانا در توضیح تصاویری که منتشر کرده است، مدعی شده که  رئیس دانشگاه «علامه طباطبایی» در واکنش به اعتراض حسین علوی مبنی بر کسر نمره از دو واحد درسی‌اش٬ وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است.



حسین علوی دانشجوی رشته دکترای فلسفه در دانشگاه علامه طباطبایی است که گفته می شود بدون کنکور در دولت قبل مجوز حضور در این مقطع را پیدا کرده است.

بنا به نوشته سایت دانا، حسین علوى از سلیمی به اتهام «جعل اسناد دولتى»، «خیانت در امانت»، «ضرب و جرح»، «افترا» و «نشر اکاذیب» به دادسراى کارکنان دولت شکایت کرده است.

دانا ادعا کرد: «سه شاهد در دادسرا شهادت رسمى داده اند که با چشم خود دیده اند که شخص حسین سلیمى رئیس دانشگاه علامه طباطبایى(ره) این استاد دانشگاه را که همزمان دانشجوى سال آخر دوره دکتراى فلسفه است، با مشت از ناحیه صورت مضروب و مجروح کرده است.»

این خبر در حالی منتشر شده است که حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی 28 اردیبهشت ماه در یک نشست خبری در واکنش به خبری که یکی از سایت ها منتشر کرده بود توضیحاتی درباره آن ماجرا ارائه کرد.
 
حقیقت ماجرا چه بوده است؟
 رییس دانشگاه علامه طباطبایی ضرب و شتم حسین علوی را تکذیب کرد. او برای صحت ادعای خود و اینکه این خبر غیرواقعی است، فیلم حضور این دانشجو در دفتر خود را برای خبرنگاران پخش کرد.

سلیمی گفت: «بابت اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کنم، البته تاسف من به خاطر دروغی که این دانشجو می گوید نیست بلکه به خاطر فعالیت تربیتی است که دانشگاه در آن موفق نبوده است تا یک دانشجو به خود اجازه دهد که این گونه علیه من دروغ بگوید.»

او اظهار کرد: «مخالفین خود را محترم می دانم اما اسنادی دارم که ثابت می کند این دانشجو دروغ می گوید البته دلم نمی خواست به صورت ریز وارد این مساله شوم.»

سلیمی اعلام کرد: «فیلم ورود و خروج این دانشجو به دفتر من از طریق دوربین ها گرفته شده است که او چگونه با داد و بیداد و فحاشی وارد دفتر می شود و من مقابل وی تنها سکوت می کنم.»

سلیمی ادامه داد: «10نفر از استادان اعلام کردند که این دانشجو نتوانسته نمره لازم را برای سپری کردن ترم تحصیلی خود کسب کند، جالب است بدانید در دوره مدیریت قبل برای تصحیح اوراق امتحانی این دانشجو از بیرون استاد می آوردند و جالب تر است بدانید این دانشجو به همراه همسرش بدون کنکور وارد دانشگاه علامه شده است.»

سایت دانا چندی پیش نیز با انتشار خبری درباره محمد رویانیان رییس سابق باشگاه پرسپولیس موجبات فیلترینگ روزنامه قانون را فراهم کرد و تحت فشار افکار عمومی این سایت نیز فیلتر شد.

دانا چند روز پیش رفع فیلتر شد.
نظرات بینندگان