arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

وعده های فوتبالی بدون پشتوانه آقای رییس

عابد احمدی آن روز خوشحال شده بود که بالاخره به این سفر مهم آموزشی می رود، اما این روزها که برای رتق و فتق امور این سفر به فدراسیون رفته بود، شگفت زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کفاشیان در این سفر به عابد احمدی که توسط هیات فوتبال کردستان و در راستای طرح فدراسیون انتخاب شده بود تا جهت شرکت در یک دوره آموزشی به آلمان برود قول داد نیمی از هزینه های این سفر را متقبل شود، کفاشیان این قول را برای این مربی کردستانی مکتوب کرده بود.

به گزارش انتخاب، عابد احمدی آن روز خوشحال شده بود که بالاخره به این سفر مهم آموزشی می رود، اما این روزها که برای رتق و فتق امور این سفر به فدراسیون رفته بود، شگفت زده شد.

به گفته عابد احمدی، مسوولین امر وقعی به دست نوشته و امضای کفاشیان ننهادند و آب پاکی را بر دستان این مربی کردستانی ریختند که خبری از یک ریال کمک برای این سفر نیست.

احمدی پس از شوکه شدن از این امر به نزد خود کفاشیان رفت و آنجا بود که رییس فدراسیون هم ناامیدی وی را کامل کرد و خبر از این داد که نمی تواند به قول خود عمل کند.

گویا کمبود اعتبارات مالی دلیل بدقولی رییس فدراسیون شده است و کفاشیان با دلداری احمدی به وی گفته است که می تواند در سفر ارتقا سطح وی در حوزه آسیا به وی کمک کند.

این مربی کردستانی نصف هزینه سفر به آلمان را هشت میلیون تومان می داند که به گفته خودش تامین آن از عهده وی خارج است.

طرح اعزام مربیان مطرح فوتبال کشور از استان های مختلف، طرحی بود که فدراسیون فوتبال خود ارائه دهنده آن بود و از هیات های فوتبال خواسته بود تا یکی از مربیان استان را برای اعزام به آلمان معرفی کند که از کردستان عابد احمدی معرفی شده بود.

کفاشیان در سفر به کردستان همچنین وعده داده بود در صورتی که استان های کم برخوردار کشور طرح و برنامه خود برای پیشرفت فوتبال را به فدراسیون ارائه کنند به آنها بودجه ویژه ای اختصاص داده شود.

با این اوصاف و در شرایطی که فدراسیون اعلام می کند اعتباری برای اجرای طرح اعزام مربیان به آلمان ندارد، این وعده کمک کفاشیان به استان ها نیز در هاله ای از ابهام فرو می رود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان