arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

آیت الله کعبی: آقای روحانی حاشیه سازی و التهاب آفرینی به مصلحت شما نیست!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله عباس کعبی درباره اظهاراتی که اخیرا از سوی برخی مسؤولان درباره فضای مجازی، ماهواره ها، دین و آخرت مردم مطرح شده است، گفت: با توجه به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مطرح شده است، انتظار می رود دولت و ملت، نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان، آحاد جامعه و به ویژه قوه مجریه با حفظ وحدت بر اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی در حوزه فرهنگ اسلامی و تقویت ایمان، و عمل صالح برپایه باورها و ارزش های اسلامی و رشد و شکوفایی دینی و اقتصادی جامعه متمرکز شوند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که دولتمردان باید از حاشیه پردازی اجتناب کنند و مشغول مسائل فرعی نشوند، یادآورشد: خصوصا در این بین انتظار است رییس جمهور محترم از ادبیاتی استفاده کند که عزم و اراده و آهنگ عمومی برای استحکام داخلی و درونی نظام با محوریت ولایت فقیه در تحقق اقتصادی مقاومتی و فرهنگ اسلامی بیشتر شود.

 

آیت الله کعبی تصریح کرد: آقای رییس جمهور به گونه ای حرف نزند و از ادبیاتی استفاده نکند که باعث شود که هم ضد انقلاب و دشمنان نظام و ملت از آن سوء استفاده کنند و به گونه ای در جامعه القای دوگانگی و چند گانگی بین حوزویان، دانشگاهیان و نخبگان شود و فضای جامعه ملتهب گردد.

 

وی تاکید کرد: التهاب آفرینی، تشویش و برهم زدن آرامش عمومی نه به سود دولت است و نه به سود ملت و قطعا مطابق با مقتضیات و شرایط امروز کشور نیست.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم ایشان از ادبیاتی استفاده می کند که ادبیات التهاب ساز و التهاب آور است.

 

وی افزود: این کار از لحاظ شرعی،‌ قانونی و اخلاقی شایسته نیست، علاوه بر این به مصلحت کشور و خود رییس جمهور هم نیست؛ ما پیشنهاد می کنیم ایشان از این گونه ادبیات که القای دوگانگی در جامعه می کند و باعث سؤ استفاده دشمنان می شود پرهیز کند.

 

آیت الله کعبی بیان کرد: این کار آقای رییس جمهور به مصلحت دولت و شخص رییس جمهور هم نیست و قوه مجریه را از اهداف که برای پیشرفت کشور دارند باز می دارد.



منبع: رسا نیوز
 

نظرات بینندگان