arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

اعدام برای 4 نفری که زنان را به بیابان ها می بردند...

همه عاملان جنایت سیاه که در آن زن جوانی به کام مرگ فرو رفته بود، به مجازات مرگ و 100 سال زندان محکوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همه عاملان جنایت سیاه که در آن زن جوانی به کام مرگ فرو رفته بود، به مجازات مرگ و 100 سال زندان محکوم شدند.
به گزارش انتخاب؛ این 4 ابلیس وحشت، زنان را تحت عنوان مسافر سوار خودروی پراید خود می‌کردند و به بیابان‌های «یوردوشا» حوالی پاکدشت می‌کشاندند.
سناریوی این پرونده سیاه زمانی کلید خورد که در 29 مهرماه سال 88، مردی در بیابان‌های «یوردوشا» (حوالی پاکدشت ورامین) زن جوانی را دید که خون‌آلود روی زمین افتاده و کمک می‌خواست.
وقتی مرد جوان وی را به بیمارستان رساند، ماموران کلانتری 14 حصار امیر ورامین تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.
زن جوان که به خاطر خونریزی شدید نمی‌توانست صحبت کند آخرین دست نوشته‌اش را پیش از مرگ نوشت: «اسم راننده سیاوش بود». زن جوان این جمله را نوشت و به ایستگاه پایانی زندگی‌اش رسید. با مرگ مرموز وی، پرونده جنایت پیش روی بازپرس ویژه قتل دادسرای پاکدشت قرار گرفت.
وقتی تحقیقات گسترده در این رابطه آغاز شد پلیس دریافت که یک باند خطرناک با سوار کردن زنان جوان تحت عنوان مسافر دست به سرقت و تجاوز می‌زنند.
با سرنخی که قربانی این باند پیش روی پلیس قرار داده بود و تصویر چهره‌نگاری که یکی از مالباخته‌ها ترسیم کرده بود، ماموران موفق به شناسایی سیاوش، جوان راننده شدند. ماموران پلیس در مخفیگاه وی تعداد زیادی النگو و دستبند طلا پیدا کردند که متعلق به طعمه‌‌هایشان بود.
سیاوش اقرار کرد که با همدستی دوستانش علی، کریم و محمد، زنان را تحت عنوان مسافر سوار خودرو می‌کرده و در بیابان‌های یوردوشا آنان را تسلیم نیت شوم خود می‌کردند.
سیاوش درباره قتل یکی از طعمه‌هایشان گفت: زن جوان خیلی مقاومت می‌کرد، جیغ و فریاد راه انداخته بود، ما هم برای اینکه او را ساکت کنیم با چاقو چند ضربه به وی زدیم و در همان بیابان رهایش کردیم.
ابليس‌هاي بيابان در شعبه 71 دادگاه کیفری محاکمه شدند و با اکثریت آرا به اعدام و به اتهام سرقت هر کدام به 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق و به اتهام آدم‌ربایی هر کدام به 15 سال زندان محکوم شدند.
نظرات بینندگان