arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

پرسنل بیمارستان افضلی‌پور کرمان به کرونا مبتلا شدند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مبتلا شدن پزشک و پرستاران بیمارستان افضلی‌پور به ویروس کرونا تنها یک شایعه است.

دکتر"مهدی شفیعی"  منطقه کویر، اظهار کرد: هرچند که این بیماری به کرمان وارد شده است اما شایعه مبتلایان روزافزون افراد به این ویروس از سوی علوم پزشکی کرمان رد می‌شود.

وی تاکید کرد: البته توصیه می‌شود مردم با آرامش، احتیاط کرده و موارد بازدارنده از ابتلا به ویروس کرنا را رعایت کنند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآوری کرد: همه افراد باید به صورت مکرر دست‌های خود را شست و شو داده و حتی‌الامکان در تماس با اطرافیان نباشند.

شفیعی ادامه داد: بهتر است از رفتن به مکان‌های شلوغ خودداری و در صورت قرار گرفتن در این شرایط فاصله یک تا یک و نیم متر با دیگران رعایت و از دستمال کاغذی استفاده شود.

وی تصریح کرد: همانطور که قبلاً نیز اعلام شد شش مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شدند اما پس از انجام نمونه‌گیری و آزمایش‌های لازم، جواب آزمایش چهار نفر آنها منفی و مشخص شد به این بیماری مبتلا نیستند ضمن اینکه نتایج آزمایش‌های دو نفر دیگر نیز ارسال نشده است.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مورد مشکوک دیگری از ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمان مشاهده نشده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان