arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

محسن رضایی: امام به جوانان اعتقاد داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاكید براینكه امام (ره) به جوانان اعتقاد داشت، گفت:با اعتماد كردن به جوانان بسیاری از مشكلات حل خواهد شد.

محسن رضایی  با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، به ذکر خاطره ای از امام راحل پراخت و گفت: امام خمینی(ره)، من را شهریور سال 1360 خواستند و فرمودند سن تو چقدر است؟ گفتم 27 ساله هستم. امام فرمودند می‌خواهم فردا شما را فرمانده سپاه بگذارم و بروید و با کمک این جوان‌های حزب‌اللهی اوضاع جنگ را عوض کنید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا آن موقع ایران هر چه حمله می‌کرد، موفق نمی‌شد، اما بعد از آن که من فرمانده سپاه شدم، رفتم با کمک همین جوانان گمنام مثل شهید زین‌الدین و جوانانی که کسی آنان را نمی‌شناخت، توانستیم وضع جنگ را تغییر دهیم.

وی با بیان این که منش، رفتار و عملکرد امام خمینی(ره) برای همگان درس است، گفت: امام به جوانان اعتقاد داشت و جوانان را باور کرده بود و همین نکته می‌تواند درسی برای حاکمان امروزی ایران و جهان باشد که جوانان را باور کرده و به آن‌ها اعتماد  داشته باشند چراكه با انگیزه و نیروی جوانان، بسیاری از مشکلات به سرعت حل خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان