arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۰۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

انصاری: وجود فساد اداری، وجود رشوه و پارتی بازی زیبنده نظام نیست/با مفسدان در کمترین زمان برخورد شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام ˈ مجید انصاریˈ سه شنبه شب در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع گلشن گرگان افزود: امروز همه مسوولان این نظام و انقلاب، اعم از سران هر سه قوه، کارگزاران، مدیران و خدمتگزاران به این مردم وظایف سنگینی را برعهده دارند.

به گفته وی، امام راحل توانست در سایه توجهات خداوند، با اتکا و پشتیبانی مردم به پیروزی در مقابل ستمگران و طاغوت بایستد و این نظام و انقلاب را به پیروزی برساند و این نشان می دهد که ایشان برای مردم بسیار ارزش و اهمیت قائل بودند، زیرا همانند پیامبران، ائمه و معصومین (ع) حضرت امام (ره) نیز از میان مردم برخواسته بودند.

وی با اشاره به سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: همه ما، دستگاه های نظام، قوای سه گانه، نیروهای مسلح، صدا و سیما و سایر بخش ها، اجزاء حکومتی هستین که برون داد آن باید حکومت علوی اسلامی باشد.

وی ادامه داد: در سیمای مسوولان و کارگزاران این نظام باید سیمای کارگزاران علی (ع) دیده شود و در همه ساختارهای این نظام باید عهدنامه مالک اشتر دیده و مشهود باشد و با این سیما و شیوه است که می توان به سمت قله های رفیع پیش رفت.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: وجود فساد اداری، وجود رشوه و پارتی بازی و مسائلی از این قبیل زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، چه برسد به آن که حتی یک مورد دیده شود و فرد خطاکار بگوید چون دیگران انجام می دهند، من هم انجام می دهم.

به گفته انصاری، کسانی که دست به فساد می زنند دو گناه گریبانگیر آنان می شود که اعصاب و نفس آنان برهم می ریزد و کسانی که پارتی بازی می کنند و رشوه می گیرند، عملشان به بهره برداری از اسلام واقعی ضربه می زنذ و این گناه آنان را مضاعف می کند.

وی اظهار کرد: نمی توان منتظر فرمان از مقام بالا بود که با این گونه موارد برخورد شود، ما خود هنگامی که این موارد را مشاهده کردیم، باید در کمترین زمان ممکن در برابر آن ایستادگی کنیم.

وی یادآور شد: اگر در نگاه مسوولان نظام، بندگان خدا طبقه بندی شوند و فقیران مورد توجه نباشند و از سوی دیگر، نگاه ها به سمت سرمایه داران برود، چنین جامعه ای نمی تواند با شاخص های حکومت علوی نزدیک باشد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این مسائل، یک مساله شوخی بردار نیست، شهروندان جامعه اسلامی ما، مانند شهروندان دوران علی (ع) چون حق رای دارند، پس در قبال آرای خود مسوول هستند که کارهائی همچون نقد سازنده، ارشاد و به خصوص همراهی و حمایت به عنوان حقوق متقابل بین خود و دولت داشته باشند.

انصاری افزود: در طول 25 سال بعد از فوت معمار کبیر انقلاب، نظام سیر صعودی داشته که این سیر با فراز و فرودهائی هموار بوده و در گذشته ناهنجاری های وجود داشت که برخی از آنها اکنون نیز وجود دارد، اما خوشبختانه با حضور و آگاهی مردم، الطاف خداوند و درایت های مقام معظم رهبری کشور به سمت آرمان های امام راحل به خوبی حرکت کرده و توطئه های بزرگ نیز خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این لطف، حضور و درایت نبود، بدون شک امروز شرق و غرب می توانستند، بر ایران تسلط یابند، اما امروز با این سه محور، نظام جمهوری اسلامی ایران، به یک قدرت منطقه ای و جهانی مبدل شده و این تبدیل شدن در سند چشم انداز 20 ساله نظام که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، به خوبی مشخص و مبرن و واضح و روشن است.

وی تصریح کرد: این قدرت ایران بر اساس و مبنای عقلانی صورت گرفت و انقلاب فرهنگی منطقی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جهان به راه افتاد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: متاسفانه مکتب آزاد اندیشی امام راحل که در نیمه قرن 20 در جهان طنین انداز شد، امروز از سوی برخی نظریه پردازان تحریف شده و اذعان می دارند که امام اعتقادی به رای مردم نداشت و این در واقع یک ظلم بزرگ در حق معمار کبیر انقلاب بود.

انصاری افزود: امروز کسانی که در جهت نفرت میان جامعه اسلامی تلاش می کنند، بدانند نیمه تلخ سخنان آنان کشور ایران را مانند سوریه، افغانستان و عراق و انفجارهای کور خواهد کرد، اما از سوی دیگر ملت ایران همیشه آگاه، هوشیار و بیدار هستند و به خوبی در برابر کج اندیشان که در اقلیت هستند، ایستاده اند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ملکوتی ، طاغوت ، ائمه ، رشوه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
1
10
نام 575 نفر مفسد معروف را به مردم اعلام کنید .
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
4
آقاجان مگرنظام غم مردم ندارد
نظرات بینندگان