arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳

نخستین امتیاز لیگ جهانی کسب شد/ایران 2 - برزیل 3

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر 2 برابر برزیل در هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی والیبال نخستین امتیاز خود را در لیگ جهانی 2014 کسب کرد.

به گزارش فرارو، نخستین دیدار تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایران در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت 17:30 امروز جمعه در شهر سائوپائولو آغاز شد که تیم ایران پس از اینکه ست نخست را 25 بر 23 به میزبان خود واگذار کرد و در دو ست دوم و سوم پیروز شد اما در نهایت دو ست دیگر را واگذار کرد.

اسلوبودان کواچ برای شروع این بازی ترکیب موسوی، معروف، محمودی، عبادی‌پور، علیزاده(لیبرو)، قائمی و فائزی را به میدان فرستاد تا بازیکنان تیم ملی حداقل با اعتماد به نفسی متفاوت نسبت به دیدار با ایتالیا به میدان بروند. بازیکنان تیم ملی کشورمان البته برای به دست اوردن تمرکزشان کمی نیاز به زمان داشتند با این حال این تمرکز در اواخر ست اول به دست امد و شاگردان کواچ حتی می توانستند برنده این ست هم باشند.

در ست های دوم و سوم ماجرا کاملا متفاوت بود؛ برخلاف دیدار برابر ایتالیا که ایران از ست دوم بیخیال بازی شد در این بازی جنگید و هر دو ست دوم و سوم را با قدرت بدنی بالا از رقیب قدرتمند خودش در عرصه والیبال جهان گرفت. اما در ست چهارم به رغم اینکه بازیکنان تیم ملی کشورمان کار را به خوبی آغاز کردند در میانه های راه کمی قافیه را باختند تا در نهایت این ست را مثل ست اول با نتیجه 25 بر 23 به برزیل واگذار کنند.

در ست پنجم بازی نفس گیر شروع شد و نفس گیر هم تمام شد؛ در شرایطی که دو تیم پایاپای به کار ادامه می دادند این ملی پوشان کشورمان بودند که توانستند در میانه های ست اختلاف را به دو امتیاز برسانند و در ادامه با همین برتری و با روحیه بهتر کار را ادامه دادند؛ ادامه راهی که البته پایانش تلخ بود: ایران بازی برده را با نتیجه 15 بر 13 واگذار کرد و در نهایت تن به شکست سه بر دو داد. اتفاقی که در نهایت یک امتیاز برای شاگردان کواچ به همراه داشت تا ملی پوشان ایران با روحیه بالا به بازی دوم که قرار است فردا برابر برزیل برگزار شود پا بگذارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
0
6
چقد با غیرت برا کشورمون بازی کردن
رو سفیدمون کردن
نظرات بینندگان