arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

رییس فیفا تحت تدابیر شدید امنیتی در برزیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری ˈایستادوˈ برزیل روز دوشنبه گزارش داد: هشت موتورسوار و خودروهای امنیتی برزیل شامل 30 سرباز، درجه دار و افسر پلیس و نمایندگان پلیس فدرال برزیل، تیم امنیت «ژوزف سپ بلاتر» هستند.

ایستادو نوشت: سپ بلاتر همانند یک رییس جمهور از محافظان شخصی برخوردار است و هتل محل اقامت وی و مسوولان ˈفیفاˈ تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارند.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه در جام جهانی آلمان و در جام جهانی آفریقای جنوبی نیز نیروهای محدودی از بلاتر محافظت می کردند، نوشت: سپ بلاتر در سوییس مقر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بدون محافظ و مانند یک فرد عادی تردد می کند.

استادو اضافه کرد: اعتراض ها به برگزاری جام جهانی در برزیل موجب شده مسوولان این کشور از مسوولان رده بالای فیفا همانند یک رییس جمهور محافظت کنند.

این گزارش می افزاید: داخل هتل محل اقامت تیم های شرکت کننده و مسوولان فیفا در شهر سائوپائولو حداقل 9 پاسدار از نیروهای امنیتی حضور دارند و به افراد غیرمسوول اجازه ورود به هتل ها داده نمی شود.

مسوولان برزیل نمی خواهند کوچکترین مشکل امنیتی در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی بروز کند و در مجموع، دیدارهای این جام را با امنیت کامل به پایان برسانند.

مسوولان فیفا برای تردد در خیابان های برزیل آموزش دیده اند و نیروهای امنیتی، تردد در اطراف هتل های محل اقامت تیم ها و مسوولان را به شدت زیر نظر دارند.

سپ بلاتر روز یکشنبه در حالی از هتل محل اقامت خود خارج شد که خودرو حامل وی توسط هشت موتور پلیس محافظت می شد و یک آمبولانس نیز پشت سر اتومبیل وی در حرکت بود!

مسابقات جام جهانی 2014 فوتبال روز 23 خرداد ماه با برگزاری دیدار تیم های برزیل و کرواسی آغاز می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان