arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

قیمت بالا، ادینهو را از استقلال دور کرد/ نکونام در اندیشه بازگشت به استقلال

ادینهو جزو نفراتی است که به گربه سیاه استقلال معروف است زیرا همواره در مقابل این تیم، گل‌های حساسی را برای مس‌ها به ثمر رسانده است.این در حالی است که ادینهو سودای حضور در لیگ چین را در سر دارد و حتی مذاکراتی رانیز برای حضورش در این کشور انجام داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از یک مقام آگاه؛ نکونام جزو نفراتی است که آبی‌ها فصل قبل برای جدایی‌اش از تیم دچار مشکل شدند، اما در حال حاضر این بازیکن قصد دارد به استقلال بازگردد و می خواهد سال‌های آخر فوتبال خود را در این تیم سپری کند.

به گزارش انتخاب، شایان ذکر است: نکونام که قراردادش با تیم کویتی به اتمام رسیده است در پی بازگشت است تا پس از جام‌جهانی با آبی‌ها قرارداد امضا کند اما این در حالی است که سن نکونام بالاست و استقلالی‌ها قصد دارند هرطور شده برای فصل جدید میانگین سنی خود را کاهش دهند.



*بازیکنانی که نامشان اعلام می‌شود

نام 5 بازیکنی که با آبی‌ها به توافق کامل رسیدند و در باشگاه استقلال قرارداد داخلی امضا کردند تا به آبی‌ها متعهد و پایبند باشند قرار است اعلام شود.

گفتنی است: خرسندنیا، یک دروازبان زیر 23 سال و فرزین گروسیان بازیکن تیم ملی نوجوانان به همراه سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی نفراتی هستند که قراردادشان را با آبی‌ها در باشگاه ثبت کردند.

از طرفی آبی‌ها با محسن حسینی نیز به توافق رسیدند و قرارداد وی نیز امضا شده است.

شایان ذکر است: حمودی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، رحمانی در برزیل است و فولادی‌ها به وی اجازه جدایی نمی‌دهند، شریفات دانشجو و سرباز است و فرشید طالبی نیز با تراکتوری‌ها توافق کرده است.

البته قلعه‌نویی در خط حمله به دنبال ترمیم مشکلات فصل پیش است و حتی صحبت از مذاکره جدی با غلامی و ادینهو است که طی چند روز آینده تکلیف نهایی‌شان مشخص می‌شود.

*جان واریو به قلعه نویی بازیکن معرفی می‌کند

قرار است آبی‌ها مانند فصول گذشته یک یا دو بازیکن خارجی جذب کنند زیرا تمام نیازهای امیرقلعه‌نویی برای فصل بعد به بازیکنان لیگ خلاصه نمی‌شود و سرمربی آبی‌ها به یک گزینه مطمئن مانند ساموئل نیازمند است، از این‌رو مذاکراتی با دوگزینه خارجی انجام شده است و نکته قابل توجه این‌که این گزینه‌ها را فابیو جان واریوی برزیلی به استقلال پیشنهاد کرده  است.

شایان ذکر است، هافبک برزیلی سابق استقلال جزو نفراتی است که همچنان با قلعه‌نویی ارتباط دارد و بدلیل جدایی‌اش از فوتبال به ایران و استقلال بازنمی‌گردد، اما اعلام شده است که وی دوگزینه‌ی ایده‌آل را برای استقلال درنظر گرفته و به امیر قلعه‌نویی معرفی کرده است.



*قیمت بالا، ادینهو را از استقلال دور کرد/مهاجم مس در راه چین

ادینهو جزو نفراتی است که به گربه سیاه استقلال معروف است زیرا همواره در مقابل این تیم، گل‌های حساسی را برای مس‌ها به ثمر رسانده است.این در حالی است که ادینهو سودای حضور در لیگ چین را در سر دارد و حتی مذاکراتی رانیز برای حضورش در این کشور انجام داده است.

ادینهو جزو نفراتی است که در فهرست سرمربی تیم استقلال قرار داشت و قعله نویی اصرار فراوان داشت تا مدیر نقل و انتقالات استقلال با این بازیکن به توافق برسد اما این بازیکن قیمت بالایی دارد و آبی‌ها معتقدند که بودجه‌ی این تیم اجازه‌ جذب این بازیکان را نمی‌دهند.

شایان ذکر است، این بازیکن به مذاکرات خود با استقلال پایان نداده است، اما آبی‌ها در خصوص مسائل مالی نمی‌توانند خواسته‌های وی را برآورد کنند مگر این‌که ادینهو کوتاه بیاید.
نظرات بینندگان