arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

سردار سلامی: دشمنان می خواهند شکل ظاهری دختران و پسران ما را نقاشی کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار سرتیپ ˈحسین سلامیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله این شهر افزود: امروز بخش زیادی از توان و انرژی قدرت های بزرگ صرف مهار پیشرفت های جمهوری اسلامی می شود.

وی ادامه داد: قدرت های استکباری سالهاست تلاش می کنند که ما را از پیشرفت و تعالی بازدارند و از نفوذ فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی در دنیا از جمله لبنان، سوریه، عراق و افغانستان بکاهند اما ناموفق بوده اند و روند حوادث نیز به گونه ایست که موازنه قدرت در دنیا به نفع اسلام و انقلاب در حال تغییر است.

سردار سلامی اظهار کرد که با وجود تحریم، تهدید و فشار اقتصادی دشمنان، ملت ایران همچنان در حال رشد و بالندگی است و دشمنان روز به روز در حال عقب نشینی و تسلیم هستند.

وی به هجمه های فرهنگی دشمنان و مستکبرین اشاره کرد و گفت: تقابل حقیقی آنها با تمدن اسلامی است و درتلاشند تا برای ملت های مسلمان هویتی جعلی بسازند زیرا اگر مسلمین جهان دارای هویتی متعالی باشند برای تحکیم عناصر چنین هویتی تلاش و مبارزه خواهند کرد و این خوشایند مستکبرین نیست.

سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و نیز ادامه این مسیر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حقیقت شاکله متعالی شخصیت و هویت ملت ایران و سایر ملت های مسلمان را ایجاد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد که دشمنان حتی می خواهند شکل ظاهری دختران و پسران ما را نقاشی کنند و به جای این سیمای معصومانه، نمادهای شیطانی خود را ترسیم کنند و به همین ترتیب در نظر دارند تا در سبک زندگی، نوع غذا، مناسبات والدین با فرزندان و سایر شوونات ما رسوخ کنند.

سردار سلامی گفت: دشمنان می خواهند سطح و میزان پیشرفت علمی و تکنولوژیک ما را مشخص کنند و از ما یک جامعه مصرف کننده صرف بسازند و وابستگی اقتصادی ما را به تولیدات خودشان ایجاد کنند و درست به همین دلیل است که اقداماتی مانند ترور دانشمندان، تحریم ها، تهدید و فشارهای اقتصادی را بر ما وارد می کنند.

وی افزود: اما ملت ما امروز در سایه رهبری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نه تنها سر تسلیم فرود نیاورده بلکه به همه اعلام کرده که دیگر دوران سلطه گری به پایان رسیده است.

وی به اقتدار نیروهای مسلح و توان دفاعی و بازدارندگی آنان اشاره کرد و گفت: امروز به برکت داشتن ارتش و سپاه مقتدر و بزرگ و نیز نیروی توانای بسیج همراه با نیروهای کاردان اطلاعاتی و انتظامی در توان دفاعی بخصوص دفاع موشکی، نبردهای دریایی، بستن راه های نفوذ دشمنان از دریا، عرصه نبردهای زمینی و... دارای اقتدار هستیم و اجازه نخواهیم داد که کسی به وجبی از خاک این سرزمین چشم طمع داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین از تلاش ها و زحمات فرمانده پیشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه قدردانی کرد و وی را فردی مجاهد که سابقه 80 ماه حضور در جبهه دارد، معرفی کرد و در عین حال برای فرمانده جدید این نیرو که وی نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، آرزوی موفقیت کرد.

براساس حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ˈبهمن ریحانیˈ که پیش تر جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه بود به عنوان فرمانده این نیرو منصوب شد وسردار ˈمحمدنظر عظیمیˈ، فرمانده سابق سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه نیز به سمت فرمانده قرارگاه نجف اشرف منطقه غرب ایران منصوب شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مسلح ، طمع ، سپاه ، موشکی
نظرات بینندگان