arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

بن‌لادن به استقبال مهمانان برزیلی می‌رود + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بزرگترین رویداد جهانی فوتبال پس از چهار سال، اینبار و تنها دو روز دیگر در شهرهای کشور برزیل آغاز می شود. در این میان بومی‌های برزیل به خاطر هجوم تماشاگران و توریست‌ها می‌توانند درآمد خود را بیشتر کنند.

به گزارش تابناک و به نقل از بی بی سی، یکی از کافه‌داران شهر سائوپائولو با ایده جالبی موفق شده در آستانه جام جهانی توریست‌های زیادی را به مغازه خود بکشاند.

او چهره خود را شبیه به اسامه بن لادن درآورده و از این راه مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است. فرانسیسکو فرناندز در این خصوص گفت: پس از آنکه برج‌های دوقلو نیویورک فرو ریخت، مردم به من می‌گفتند تو شبیه بن لادن هستی! ریش‌هایم را تراشیدم تا دیگر شبیه او نباشم اما پس از ۶ ماه که ریش‌هایم درآمدند، مردم بار دیگر شروع به گفتن همان حرف‌ها کردند.

کمی مقاومت و سپری کردن دوران ترس از برخورد بازدارنده مردم فکری به سرش می زند. او تصمیم میگیرد با عنوان جهانی تروریست معروف "بن لادن" برای خود کسب و کارش را رونق دهد. او جداً تصمیم میگیرد شبیه بن لادن شود. اما با مهربانی و میهمان نوازی!

اما پس از مدتی مردم و جهانگردان با توجه به خوش خلقی وی و بذله گویی او، علاقمند به حضور در کافه وی و عکس انداختن یادگاری با او می شوند.

حال در آغاز جام جهانی و حضور جهانگردان در این کشور، برای خود اسم و عنوانی از تروریست معروف جعل و جلب کرده تا شمار زیادی از شهروندان و جهانگردان و مخصوصاً فوتبالدوستان را به سمت خود سوق دهد.




نظرات بینندگان