arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

شکست سنگین کره جنوبی از غنا در دیدار تدارکاتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از نمایندگان آسیا در مسابقات جام جهانی 2014، در دیدار تدارکاتی مقابل غنا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

به گزارش رویترز، غنا که در جام جهانی 2010 موفق شده بود تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود، در این دیدار ابتدا در نیمه نخست توسط جوردن آیو و آساموآ ژیان صاحب دو گل شد و سپس در نیمه دوم توسط آو دو گل دیگر وارد دروازه حریف آسیایی خود کرد.

تیم ملی غنا با مربیگری آپیا در یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی قرار دارد و باید با تیم های آمریکا، پرتغال و آلمان رقابت کند.

آپیا در این باره گفت: نتیجه اهمیتی ندارد. آنچه برای ما مهم است عملکرد انفرادی و تیمی بازیکنان است. کره هم خوب حمله کرد ولی باید در دفاع مراقب بود. اگر تیم من با چهار گل شکست خورده بود شاید کمک می کرد که نقاط ضعف تیم را بشناسیم و برای بر طرف کردن آنها قبل از شروع جام جهانی تلاش کنیم.

هونگ میونگ بو سرمربی تیم کره جنوبی هم که در گروه H جام جهانی با تیم های بلژیک، الجزایر و روسیه همگروه است بعد از پایان مسابقه گفت: بعد از دو گل اول، کارمان بسیار سخت شد.

وی افزود: بیشتر به خاطر اشتباهات فردی باختیم تا عملکرد تیمی. اکنون نهایت تلاشم را خواهم کرد که تا قبل از جام جهانی بازی تیم بهتر شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان