arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

برادر زن مبارک، عامل فساد در فوتبال مصر!

انقلاب مصر از مشارکت رییس فدراسیون فوتبال این کشور در فساد بزرگ مالی که توسط برادر همسر 'حسنی مبارک ' رییس جمهور برکنار شده مصر انجام شده است، پرده برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انقلاب مصر از مشارکت رییس فدراسیون فوتبال این کشور در فساد بزرگ مالی که توسط برادر همسر 'حسنی مبارک ' رییس جمهور برکنار شده مصر انجام شده است، پرده برداشت.

به گزارش انتخاب، سایت ورزشی یورو اسپرت روز دوشنبه نوشت: انقلاب مصر از اولین فساد مالی فوتبال این کشور پرده برداشت، فساد بزرگی که در آن 'سمیر زاهر' رییس فدراسیون فوتبال مصر، 'احمد سلیمان' مربی دروازه بان های تیم ملی این کشور، 'منیر ثابت' رییس کمیته المپیک مصر و بردار 'سوزان مبارک' همسر رییس جمهور برکنار شده مصر در آن مشارکت دارند.

به نوشته سایت یورو اسپرت، نمایندگان امنیتی مصر در یافتند که این افراد که 'زاهر' نیز در بین آنان می باشد، در یک معامله با یکی از تجار روس برای فروش زمین در کنار دریای سرخ ، 14 میلیون پوند رشوه دریافت کرده اند.

یورو اسپرت با اشاره به بازجویی ماموران امنیتی مصر از 'زاهر' که از یکی از کانالهای تلویزیونی مصر پخش شد، رییس فدراسیون فوتبال مصر اظهار داشت: در این معامله نقش یک میانجی را برای تسهیل فروش این املاک داشته است و همه پول هایی که در این معامله به دست آورده را به منیر ثابت رییس کمیته المپیک مصر واگذار کرده است.

در همین حال ماموران کمیته امنیت ملی مصر اظهارات رییس فدراسیون این کشور را نپذیرفته اند.
سمیر زاهر رییس فدراسیون فوتبال در این اظهارات به شریک بودن با 'منیر ثابت' رییس کمیته المپیک مصر در اداره یکی از شرکت های مصری اعتراف کرد و افزود: در این همکاری، فعالیت هایم روال عادی داشته است و هیچ اتهامی متوجه من نیست لذا از دادستان مصر می خواهم که در این زمینه تحقیقات بیشتری را بعمل آورد.
سایت یورو اسپرت به علاقه سمیر زاهر رییس فدراسیون فوتبال مصر به مبارک رییس جمهور برکنار شده مصر اشاره کرده و افزوده است: علاقمندی و ارتباط زاهر با 'علاء مبارک' پسر 'حسنی مبارک' موجب شد تا رییس فدراسیون فوتبال مصر تسهیلات و امتیازات زیادی را به دست آورد که به نظر می رسد در روزهای آینده فاش شود.
نظرات بینندگان