arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

نیمار: توپ طلا نه، فقط قهرمانی را با برزیل می‌خواهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهاجم جوان برزیل می‌گوید فقط قهرمانی جام جهانی را می‌خواهد نه عنوان بهترین بازیکن جام را.

نیمار که به همراه لوئیز فیلیپه اسکولاری در نشست خبری پیش از بازی مقابل کرواسی شرکت کرده بود اظهار کرد: بازیکنان انتظارات زیادی از هواداران دارند. آنها بازیکن دوازدهم ما هستند یا شاید اصلی‌ترین بازیکن. اگر آنها کنار ما باشند هیچ تیمی جلودار برزیل نخواهد بود.

او گفت: روماریو و رونالدو بازیکنانی بودند که همیشه از آنها الهام می‌گرفتم. بازیکنان دیگری هم خارج از برزیل هستند که از آنها الهام می‌گیرم مثل مسی و کریستیانو رونالدو.

نیمار با بیان اینکه زمان درخشش برزیل فرا رسیده گفت: با اسکولاری موافقم که زمان درخشیدن فرا رسیده است. مردم برزیل الان می‌توانند خوشحال باشند. امیدوارم بتوانم در بهترین حالت ممکن به تیمم کمک کنم.

مهاجم برزیلی بارسلونا همچنین گفت: من نمی‌خواهم بهترین بازیکن جام یا بهترین گلزن جام باشم. فقط قهرمانی با برزیل را می‌خواهم. تنها هدف من کسب جام قهرمانی با هم‌تیمی‌هایم است.

او ادامه داد: ما یک تیم هستیم. من آماده‌ام که به تیمم کمک کنم. هر بازیکنی وظایف خود را می‌داند و از همین طریق است که می‌توانیم به مراحل بالاتر برویم.

نیمار در ادامه با اشاره به اینکه چیزهایی از جام جهانی 2002 به یاد دارد گفت: یادم می‌آید که در آن زمان موهایم را مثل مدل رونالدو کوتاه کرده بودم و در بازی فینال هم در خانه مادربزر گم بودم و خوشحالی کردم اما خیلی یادم نمی‌آید.

مهاجم برزیل گفت: این یک افتخار بزرگ برای من است که پیراهن شماره 10 برزیل را بر تن کنم. تا به حال با مربیان بزرگی کار کرده‌ام. اما از اسکولاری بابت هر چیزی که به من یاد داده تشکر می‌کنم. همیشه او را در قامت یک قهرمان دیده‌ام و دوست دارم امروز از تجربه شخصی و حرفه‌ای او به خودم اضافه کنم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان