arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

مسی: دوست دارم با نیمار در فینال رودررو باشم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین دوست دارد که تیمش در فینال به مصاف نیمار و هم تیمی هایش برود. او قهرمانی در جام جهانی را برای خود یک رویا می داند و امیدوار است که این رویا برآورده شود.

نیمار ستاره جوان تیم ملی فوتبال برزیل در گفت‌وگویی رسانه‌ای که داشت به ستایش از لیونل مسی پرداخت و رفتار او را در مستطیل سبز و بیرون از مستطیل سبز ستود. مسی پاسخ هم تیمی اش در بارسلونا را داد و اعلام کرد که دوست دارد در فینال با نیمار و هم تیمی هایش دیدار کند.

مسی در گفتگویی که با روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا داشت،گفت: امیدوارم که در فینال به مصاف تیم نیمار برویم. دوست دارم با نیمار در فینال رودررو باشم. اگر هم نشد باید در فینال به مصاف تیم دیگری برویم. به هر حال مهم این است که ما به فینال صعود کنیم. امیدوارم که جام قهرمانی به آرژانتین برسد.

مسی که چهار بار توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورده است ادامه داد: شخصیت من در زمین فوتبال با بیرون از زمین فوتبال بسیار متفاوت است. من همواره به دنبال پیروزی هستم. حتی اگر لازم باشد که برای رسیدن به پیروزی بجنگم شک نکنید که خواهم جنگید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را برای خود یک رویا می‌داند. او گفت: قهرمانی در جام جهانی و بلند کردن جام، یک رویا برای هر بازیکن است. من هم بسیار دوست دارم که قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورم. بر این باورم که ما می‌توانیم این رویا را برآورده کنیم. اگر به راهی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم می‌توانیم به قهرمانی برسیم. از اشتباهاتی که در رقابت‌های قبلی داشته‌ام درس گرفته‌ام و دیگر نمی‌خواهم آنها را تکرار کنم. تیم بسیار خوبی داریم و مدتها است که شکستی را متحمل نشده‌ایم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل با تیم های ایران،بوسنی و نیجریه همگروه است و درنخستین بازی خود باید به مصاف بوسنی برود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان