arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

جام جهانی فوتبال از منظر ملی پوشان والیبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جام جهانی فوتبال سال 2014 از امشب (پنج شنبه شب) با بازی برزیل و کرواسی آغاز خواهد شد.

در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان و کادر فنی این تیم در باره جام جهانی فوتبال سئوالاتی پرسیده شد که ماحصل آن به قرار زیر است:

تیم ملی فوتبال برزیل با بیشترین رای بازیکنان والیبال ایران به عنوان تیم نخست اقبال قهرمانی در این جام است که بازیکنانی همچون فرهاد قائمی، آرمین تشکری پوریا فیاضی و شهرام محمودی و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال به آن رای دادند.

در این زمینه تیم های آلمان، اسپانیا و ایتالیا در رتبه های بعدی احتمال قهرمانی قرار دارند، اما امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است تیم ملی فوتبال انگلیس قهرمان جام جهانی فوتبال می شود.

اکثریت ملی پوشان والیبال ایران بازی های تیم ملی اسپانیا را زیباترین مسابقات جام جهانی پیش بینی می کنند که مهدی مهدوی، عادل غلامی، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی و حسین معدنی مربی تیم ملی ازجمله آنان هستند.

اما برخی بازیکنان دیگر مانند پوریا فیاضی و میلاد عبادی پور بازی پرتغال در برابر حریفان را جذاب ترین بازی های این جام پیش بینی کردند. سامان فائزی تنها بازیکنی بود که به بازی زیبا آرژانتین در این دوره از مسابقات جام جهانی اعتقاد داشت.

از نکات جالب این نظرسنجی فوتبالی در بین بازیکنان والیبال، این است که اکثریت ملی پوشان والیبال ایران مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر آرژانیتن را سخترین بازی دانستند و احتمال 83 درصدی برای شکست ایران قائل بودند. دو بازیکن نیز رای به تساوی دادند اما هیچ کدام اعتقادی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آرژانتین نداشتند.

از نظر ملی پوشان والیبال، احتمال پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر بوسنی بیشتر از نیجریه بود. 50 درصد آنان پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر بوسنی را پیش بینی کردند و 25 درصد شکست و 25 درصد اعتقاد به تساوی برای این بازی داشتند.

همچنین بیش از 58 درصد بازیکنان تیم ملی والیبال نتیجه بازی دو تیم ایران و نیجریه را تساوی پیش بینی کردند و 25 درصد آنان رای به برد ملی پوشان فوتبال در برابر این تیم دادند و سایرین از نگرانی های خود در باره شکست تیم ملی فوتبال در برابر نیجریه گفتند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12هزارنفری تهران به مصاف برزیل می رود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان