arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

کواچ:رقابت بسیار سختی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه امشب برابر برزیل بسیار سخت بود چون همه فکر می کردند، دیداری آسان است.
 

اسلوبودان کواچ امروز جمعه پس از پایان بازی تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در هفته چهارم لیگ جهانی افزود: بعد از شکست تیم برزیل در بازی رفت همه فکر می کردند این دیدار آسان است اما همه شاهد بودند که اینگونه نبود.

وی با تشکر از تماشاگران و اصحاب رسانه و نقش آنان در کسب این پیروزی گفت: فشار زیادی بر بازیکنان و کادر فنی بود و برخی مواقع بازیکنان برای تماشاگران بازی می کردند نه برای تیم، به همین دلیل اشتباهات زیادی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: وقتی بازی را به صورت گروهی انجام دادیم پیروزی به دست آمد چون رمز موفقیت کار گروهی و تیمی است.

وی در باره تعویض امروز خود و استفاده از عادل غلامی گفت: من سرمربی هستم و نشخیص دادم این کار باید انجام شود. در بازی قبل تشکری خوب بازی کرد و در این بازی روز غلامی بود.

کواچ در باره احتمال مصدومیت علیزده نیز گفت: امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد اما اگر در بازی نباشد باید از علی مباشری استفاده کنم زیرا ترکیب 12 نفره بازی با برزیل قبلا معرفی شده است.

وی با یادآوری اینکه برزیل یکی از قدرت های بزرگ والیبال است، گفت: برخی مواقع این تیم از هماهنگی خود دور می شود اما برزیل، برزیل است و نباید این موضوع را فراموش کنیم.

سرمربی تیم ملی در باره سرویس بازیکنان ایران نیز گفت: هنوز در سرویس مشکل داریم اما همه تیم های نقاط ضعفی دارند که باید بر طرف کنند. تیم ایران نیز این مشکل را برطرف خواهد کرد.

به سرعت 145کیلومتری سرویس های تیم برزیل اشاره کرد وگفت: کنترل این سرویس ها واقعا کار مشکلی است.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر دو برزیل شد.
نظرات بینندگان