arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

3 امتیاز آسان خروس ها با درخشش بنزما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتبال فرانسه ملقب به خروس ها با درخشش «کریم بنزما» به راحتی هندوراس را از پیش روی برداشت تا در نخستین دیدارش در جام جهانی 2014 برزیل به 3 امتیاز دست یابد.

به گزارش «انتخاب»، این دیدار ساعت 23 و 30 دقیقه یکشنبه شب از گروه E جام جهانی بیستم در ورزشگاه ˈبریا ریوˈ شهر ˈپورتو آلگرهˈ آغاز شد و با برتری 3 بر صفر تیم ملی فرانسه، قهرمان سال 1998جهان به پایان رسید.

خروس ها که تغییرات گسترده ای را در ترکیب خود نسبت به سال های اخیر ایجاد کرده اند، شاداب تر از گذشته نشان دادند و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کردند.

در دقیقه 44، پاول پوگبا با خطای پالاسیوس در محوطه جریمه متوقف شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند. مدافع هندوراس نیز با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد.

کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه هندوراس دوخت تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در دقیقه سوم نیمه دوم، پاس طلایی یوهان کابایه در محوطه جریمه هندوراس، کریم بنزما را در فرصت گلزنی قرار داد که ضربه این مهاجم پس از برخورد با دیرک دروازه و دروازه بان حریف به گل دوم تبدیل شد.

بازیکنان و کادر فنی هندوراس معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما استفاده از تکنولوژی توپ های هوشمند نشان داد که ضربه بنزما به درستی گل اعلام شده است. این گل از سوی مسوولان برگزار کننده، به نام دروازه بان هندوراس ثبت شد.

در دقیقه 72، کریم بنزما درخشش خود را تکمیل کرد و با شوتی مهار نشدنی از داخل محوطه جریمه، سومین گل فرانسه را درون دروازه هندوراس جای داد.

فرانسه تحت هدایت «دیدیه دشان» در این دیدار با ترکیب هوگو لوریس، دیبوچی، پاتریس اورا، واران، مامادو ساکو، یوهان کابایه، والبوئنا، کریم بنزما، گریزمن، ماتوئدی و پاول پوگبا بازی کرد.

برای هندوراس نیز والادرس، فیگوئرا، برناردز، امیلیو، ویپا لاسیوس، بنگوستون، کاستلی، اسپینوزا، ناجر، ژراردیو و بکیلس به میدان آمدند.

در دیگر دیدار این گروه، یکشنبه شب سوییس با نتیجه 2 بر یک اکوادور را با شکست مواجه کرد. در پایان دیدارهای نخست این گروه، فرانسه در صدر ایستاد و سوییس با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

اکوادور و هندوراس نیز با قبول شکست برابر حریفان بدون کسب امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان