arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

بنتو: داشتن رونالدو براي قهرماني کافي نيست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال معتقد است با اينکه بهترين بازيکن جهان را در اختيار دارد اما اين موضوع دليلي براي قهرماني اين تيم در جام جهاني نخواهد بود.
 

پائولو بنتو در آستانه ديدار تيمش برابر آلمان از گروه B رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل عنوان کرد: داشتن بازيکني مثل رونالدو بسيار مهم است، چرا که روي بازي‌مان تأثير فوق‌العاده‌اي مي‌گذارد. رونالدو هم اين موضوع را مي‌داند و هم‌تيمي‌هايش نيز از اين موضوع با خبرند اما دليل نمي‌شود که با داشتن بهترين بازيکن جهان، قهرمان جام جهاني شويم.

سرمربي تيم فوتبال پرتغال خاطرنشان کرد:‌ مي‌دانم که خيلي از مردم کشورم دوست ندارند اين جمله را از من بشنوند اما اين يک حقيقت است که ما نمي‌توانيم فقط به خاطر داشتن رونالدو قهرمان جهان شويم.

بنتو با اشاره به حضور پرتغال در گروه G رقابت‌هاي جام جهاني 2014 يادآور شد: ما بايد به بازي‌هاي مرحله گروهي بجنگيم و بدون توجه به ساير تيم‌ها، ابتدا روي ارائه بهترين عملکرد خودمان تمرکز کنيم. ما تيم بسيار خوبي داريم که در رقابت‌هاي بزرگي شرکت کرده و نتايج بسيار خوبي هم کسب کرده است. تلاش مي‌کنيم جام جهاني خوبي داشته باشيم و هدف اول‌مان در اين تورنمنت صعود از مرحله گروهي است.

وي همچنين گفت:‌ از اينکه بهترين بازيکن جهان را در اختيار داريم، خيلي خوشحاليم.

نظرات بینندگان