arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

چرا کنسرت نوازندۀ برتر پیانوی جهان در سالن میلاد لغو شد؟

در شب برگزاری این کنسرت در محل برگزاری کنسرت تابلویی نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این کنسرت با نظر و درخواست آقای آرکادی ولدوس تصمیم گرفته شد این برنامه در شهریور ماه برگزار گردد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کنسرت آرکادی ولدوس که قرار بود در تاریخ‌های 23 و 24 خردادماه برگزار شود،‌ به دلایل نامعلوم به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش انتخاب،  آرکادی ولدوس که یکی از 5 نوازنده برتر پیانو جهان است، قرار بود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به مدت دو شب به روی صحنه برود اما این کنسرت با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده به روی صحنه نرفت.

این در حالی است که تهیه‌کننده این کنسرت در این راستا تبلیغات خبری گسترده‌ای انجام داده بود اما در مورد لغو این کنسرت اطلاع‌رسانی نکرد.

در شب برگزاری این کنسرت در محل برگزاری کنسرت تابلویی نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این کنسرت با نظر و درخواست آقای آرکادی ولدوس تصمیم گرفته شد این برنامه در شهریور ماه برگزار گردد.»

به گزارش ایسنا، آرکادی ولدوس، پیانیست مشهور و جوان روسی در سال ۱۹۷۲ در لنینگراد روسیه به دنیا آمد. ولدوس زیر نظر پدر و مادر خود که خواننده بودند، شروع به آموزش موسیقی و تحصیل در رشته صدا کرد، او از سن 8 سالگی شروع به آموزش و نواختن پیانو کرد.

ولدوس تحصیلات خود را در کنسرواتوار سن‌پترزبورگ آغاز و در ادامه به کنسرواتوار مسکو زیر نظر گالینا اگیازاروف رفت.

از آرکادی ولدوس به عنوان جانشینی برای پر کردن خلاء پیانیست مشهور «ولادیمیر هوروویتز» یاد می‌شود. او توسط مخاطبان و منتقدان به عنوان «نابغه پیانو» در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود که اجراهای او ترکیبی از مهارت‌های دیدنی،احساس و ذوق، شفافیت نت‌ها و صداهای واضح و رسا است.

ولدوس با ارکسترهایی چون ارکستر فیلارمونیک برلین، ارکستر فیلارمونیک وین، ارکستر سمفونیک سان فرانسیسکو، ارکستر نیویورک، ارکستر لندن، ارکستر فیلارمونیک روتردام، ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس، ارکستر فیلارمونیک شیکاگو، ارکستر فیلارمونیک بوستون کار کرده است.

او همچنین با برخی از رهبران بزرگ ارکستر دنیا مانند، زوبین مهتا، جیمز لوین، سجی اوزاوا، لارنس فاستر، ولادیمیر اشکنازی، دیوید زینمن، لورین مازل، میونگ چانگ و مایکل توماس همکاری داشته است.

وی جایزه گرامافون«گرمی» برای ضبط بهترین نوازنده در سال ۱۹۹۹، جایزه آلمانی اکو کلاسیک را به عنوان بهترین نوازنده سال ۲۰۰۳ و جایزه اجرای زنده در تالار کارنگی را در سال ۲۰۱۰ در وین را دریافت کرد.

او به اجرای قطعات سنگین از سرگئی راخمانینف، فرانتس لیست و رونوشت پیش ضبط شده توسط ولادیمیر هوروویتز مشهور است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان