arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

"کوریتیبا" حال و هوای ایرانی به خود گرفت/ صف های طولانی برای حضور در ورزشگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهر کوریتیبای برزیل با نزدیک شدن به زمان آغاز رقابت های تیم ملی فوتبال ایران با هم گروه های خود در جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل از جمله نیجریه، با ورود ایرانیان علاقه مند برای دیدن و تشویق تیم ملی کشورمان به
این شهر، حال و هوای ایرانی به خود گرفته است.

 در بین تماشاگران خارجی برای دیدن تیم های مورد علاقه خود که از اقصی نقاط دنیا به برزیل سفر کرده اند، ایرانیان داخل کشور و همچنین هموطنان مقیم کشورهای اروپایی و آمریکایی هم برای تماشای دیدار ایران با تیم های همگروه خود و تشویق بازیکنان وارد شهر کوریتیبا برزیل شده اند.

ورود ایرانی ها به شهر کوریتیبا در حالی از یکشنبه شب شدت گرفته است که آنها صبح امروز (دوشنبه) و چند ساعات قبل از آغاز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه به سمت ورزشگاه در حال حرکت هستند تا بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در نخستین بازی خود تشویق کنند.

البته شماری از ایرانیان بلافاصله بعد از ورود، به سمت هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال رفته و مقابل هتل نیز بازیکنان را تشویق کردند.

حضور ایرانیان در شهر کوریتیبا به حدی است که این شهر رنگ و بوی ایرانی به خود گرفته است. ایرانیان در این شهر با پیراهن ها و پرچم کشورمان در سطح شهر تردد می کنند.

هموطنان حتی در معابر خیابان ها و رستوران ها نیز اغلب شعار ˈایران ایرانˈ سر می هند.

به گفته سفیر ایران در برزیل، حدود 4300 ایرانی برای تماشای دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با تیم های همگروه خود بلیت

خریداری کرده اند و حدود یک هزار ایرانی نیز با گذرنامه سایر کشورها اقدام به تهیه بلیت کرده اند.

سفیر ایران در ادامه خاطرنشان کرد، پیش بینی می شود حدود پنج هزار ایرانی عصر امروز (دوشنبه) به وقت محلی برای تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در ورزشگاه حضور داشته باشند.

دیدار تیم های ایران و نیجریه از گروه F جام جهانی 2014 فوتبال در

برزیل، ساعت 23 و 30 دقیقه امشب (دوشنبه) در ورزشگاه ˈبایکساداˈ شهر کوریتیبا برگزار می شود.

 صف های طولانی تماشاگران برای حضور در ورزشگاه بایکسادا

تماشاگران برای حضور در ورزشگاه بایکسادا و تماشای دیدار ایران و نیجریه صف های طولانی تشکیل داده اند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب (دوشنبه شب) در شهر کوریتیبا برگزار می شود.

هزاران هوادار ایرانی و نیجریه ای که بلیت این دیدار را در اختیار دارند، بیرون از ورزشگاه صف های طولانی تشکیل داده تا وارد ورزشگاه و در جایگاه خود مستقر شوند.

هواداران دو تیم جو جالبی را بیرون از ورزشگاه ایجاد کرده و با پوشیدن پیراهن تیم های مورد علاقه خود و در اختیار داشتن پرچم کشورها درحال کری خواندن برای هم هستند.

نظم خوبی در بیرون و داخل ورزشگاه حاکم است و به نظر می رسد همه چیز آماده برگزاری مطلوب این دیدار خواهد بود.

هم اکنون تماشاگران زیادی از هر دو کشور در ورزشگاه حاضر شده و مستقر شده اند.

ورزشگاه 40 هزار نفری و قدیمی بایکسادا نیز برای میزبانی جام جهانی مورد بازسازی اساسی قرار گرفته تا آماده برگزاری دیدارها مهم باشد.

تماشاگرانی که دیدار تیم های آرژانتین و بوسنی را تماشا کرده اند به موفقیت تیم ایران امید زیادی داشته و معتقدند اگر امشب تیم ایران از نیجریه امتیاز بگیرد، شرایط خوبی برای صعود پیدا خواهد کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان