arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

انتقاد شورای شهر تهران از بلاتکلیفی فاز دو برج میلاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به نحوه توزیع نامناسب کارت های اعتباری مترو برای دانشجویان و دانش آموزان گفت: این قشر همچنان سردرگم هستند و پیگیری های ما نیز بی نتیجه بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوه ثبت نام و کیفیت توزیع به شدت پایین است و مدیران معاونت حمل و نقل نه جواب رسانه ها را می دهند و نه پاسخ ما نمایندگان مردم را.

عضو کمیسیون عمران شورا با بیان اینکه برای پیگیری این موضوع به دفتر تشکری هاشمی معاون شهردار زنگ زدم که دفتر وی اعلام کرد 10 دقیقه دیگر با من تماس می گیرد اما هنوز این 10 دقیقه تمام نشده است.

وی ادامه داد: جای تاسف است که پس از گذشت دو ماه هنوز مشکل کارت های اعتباری اقشاری مانند دانش آموزان، دانشجویان و جانبازان وجود دارد. همچنین اپراتور این شرکت ثبت نام کننده اعلام می کند شورا تخفیفی به ما ابلاغ نکرده است در حالی که این خلاف واقعیت است.

در ادامه جلسه اقبال شاکری عضو دیگر شورای شهر تهران نسبت به بلاتکلیفی پروژه میلاد دو انتقاد کرد و گفت: پیمانکار در حال گودبرداری در این زمین است اما هنوز اختلاف شورا و فرمانداری در این زمینه حل نشده و ما تقاضا داریم هرچه زودتر در این زمینه تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: پیمانکار و سرمایه گذار گودبرداری به طبقات زیرین رسیده است. بهتر است هرچه زودتر تصمیم گیری در این زمینه زودتر نهایی شود.

چمران نیز در توضیح به سخنان شاکری گفت: تعاونی که قرار است این پروژه را عملیاتی کند طراحی این پروژه را به مسابقه گذاشته و بدون توجه به شورا خود طرحی را انتخاب کرده است که این طراحی مورد موافقت ما نیست. همچنین میزان طبقه اعلام شده برای هتل های برج میلاد دو منطقی نیست.

منبع: مهر
نظرات بینندگان