arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

نکونام: آرژانتین تنها به لیونل مسی خلاصه نمی‌شود/ ایران تیم سه سال قبل نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کاپیتان تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با آرژانیتن عنوان کرد در صورتی که ایران نتواند برابر آلبی‌سلسته موفق شود، چیز خاصی رخ نداده است.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در جام‌جهانی 2014 باید برابر آرژانتین به میدان برود. ایران که یک امتیاز از دیدار اول خود برابر نیجریه اندوخته است به دیداری آرژانتینی می‌رود که خیلی‌ها این تیم را مدعی قهرمانی در جام‌جهانی می‌دانند.

جواد نکونام پیش از دیدار برابر آرژانتین گفت:‌ بازی برابر آرژانتین فرصت خوبی برای بازیکنان ماست تا خود را برابر بهترین‌های جهان محک بزنند. آرژانتین قطعا مدعی پیروزی در این دیدار است. آنها به احتمال زیاد تیم نخست گروه خواهند بود. برابر آرژانتین تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم اما در صورتی که نتوانیم چیز خاصی رخ نمی‌دهد.

کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه گفت: مثل تیم‌های آلمان و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام‌جهانی نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.

به نوشته la seleccion جواد نکونام در ادامه درباره مهار لیونل مسی گفت: آرژانتین تنها به لیونل مسی خلاصه نمی‌شود. آنها تیمی بزرگ و مدعی هستند و در تمام خطوط قدرتمند. اگر فکر کنیم که ایران تیم 3 سال قبل است قطعا برابر آنها حرفی برای گفتن نخواهیم داشت اما تیم ما اکنون نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و می‌تواند به دنبال انجام کارهای بزرگ در جام‌جهانی باشد.

ایران و آرژانتین شنبه ساعت 20:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه بلوهوریزنته به مصاف هم می‌روند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان