arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳

تصوير قرارداد هافبک تیم ملی با ذوب آهن منتشر شد + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در شرايطی که قاسم حدادی‌فر بعد از اردوی تيم ملی و در زمان استراحت، به اصفهان سفر کرده و قرارداد خود را با باشگاه ذوب‌آهن تمديد کرده بود، اين خبر چندان در رسانه‌ها مطرح نشد اما برخی خبرگزاری‌ها نسبت به انتشار خبر تمديد قرارداد اين بازيکن با باشگاه ذوب‌آهن، اقدام کردند.

در شرايطی‌که شايعه مذاکره برخی باشگاه‌ها با حدادی‌فر به گوش می‌رسد، باشگاه ذوب‌آهن با انتقاد از اين مساله اعلام کرد که وی با اين باشگاه قرارداد دارد.

در اين بيانيه آمده است: "این روزها تب جام جهانی تمامی دنیا را فراگرفته و مردمی که تیم‌های کشورشان در جام جهانی شرکت کرده‌اند، از تلاش قهرمانان خود برای پیروزی لذت می‌برند. این دست آوردی است که فقط و فقط فوتبال می‌تواند به همراه خود داشته باشد و مردم خوب ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ولی گویی فراموش کردیم مسابقه با بوسنی که شاید مهم‌ترین دیدار تمامی ادوار فوتبال ما بوده، به نوعی بایستی در کمال آرامش برنامه‌ریزی شود تا قهرمانان ما بتوانند با تمامی تمرکز خود، با پیروزی در این میدان تاریخ ساز شوند و باعث شادی و شادکامی ملت قهرمان ما شوند.در این میان نقش مدیران باشگاه‌ها نیز بسیار تعیین کننده است، به ویژه عزیزانی که فعلا در برزیل و در نزدیکی قهرمانان ما هستند.

شنیده‌ها حاکی از این است که تماس آنان با برخی از قهرمانان از جمله قاسم حدادی‌فر و ارائه پیشنهادات مالی برای جذب آنان برای باشگاه مطبوعشان، تمرکز برخی آنان را تحت تاثیر قرار داده و بجای فکر کردن به مهمترین مسابقه تمام طول دوران ورزشی خود، به فکر دست‌یابی به منابع مالی بیشتری در لیگ ۹۳-۹۴ هستند.

از اینرو برحسب وظیفه و برای جلوگیری از به هم ریختگی روحی و روانی این قهرمانان استدعا داریم از تماس‌های مکرر و ارائه پیشنهادات اغوا کننده که ثمره‌ای بجز برهم زدن تمرکز شیرمردان دلاور ما ندارد، خودداری کنند و اجازه دهند تا در کمال آرامش فاتح بزرگترین نبرد فوتبالی تاریخ ایران باشند.

در خصوص قاسم حدادی‌فر قهرمان بزرگ و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز برای پیشگیری از تماس‌های مکرر برخی از مدیران و دست اندرکاران باشگاه‌ها، به اطلاع می‌رساند که تصویر قرارداد امضا شده ایشان روی سایت باشگاه قرار گرفته است تا اعلام کنيم قاسم ذوب‌آهنی بوده و عزیزان برای تکمیل تیم خود به فکر هافبک بازیسازی غیر از حدادی‌فر باشند.

قرارداد باشگاه ذوب‌آهن با قاسم حدادی فر برای فصل جاری:

منبع: مهر
نظرات بینندگان