arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۳

سرمربی بوسنی: پیروزی مقابل ایران برای ما مهم است/ تبانی نمی کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین با اشاره به اینکه این تیم در دیدار مقابل نیجریه و آرژانتین فرصت های زیاد گلزنی را از دست داد، گفت: پیروزی مقابل ایران برای ما مهم است.

 «سافت سوسیچ» عصر امروز (سه شنبه) به وقت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: یقین دارم در صورت پیروزی مقابل ایران، استقبال پرشوری از ما در کشورمان خواهد شد.

وی افزود: در دو بازی گذشته مقابل تیم های نیجریه و آرژانتین عملکرد مناسبی داشتیم و حق ما این نبود که خیلی زود از دور رقابت ها کنار رویم.

این مربی با اشاره به اینکه تیم فعلی بوسنی و هرزگوین نخستین نسل این کشور است که در جام جهانی حاضر می شود، گفت: به تجارب‎ بیشتر بین المللی نیاز داریم.

وی افزود: بازی فردا را با روحیه قوی برگزار خواهیم کرد، چرا که می خواهیم با سربلندی کارمان را به اتمام برسانیم و تیم آخر گروه نباشیم.

سوسیچ در خصوص روش دفاعی تیم ایران در دو دیدار مقابل نیجریه و آرژانتین عنوان کرد: می دانم که ایران، فردا بیشتر از دیگر دیدارها هجومی بازی خواهد کرد اما پیروزی برابر ما نمی تواند صعود آنان را فطعی کند، چرا که ممکن است نیجریه، آرژانتین را سورپرایز کند!

وی گفت: ایران تیم خوبی است که برای آرژانتین مشکلات زیادی ایجاد کرد و بازیکنان ما این مساله را به خوبی می دانند.

سرمربی بوسنی و هرزگوین با اشاره به اینکه تیمش هجومی بازی خواهد کرد، افزود: ایران فرصت های خوبی مقابل آرژانتین برای خود ایجاد کرد و توقع دارم که برابر ما هجومی کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که در این ورزشگاه سه بازی با گل های زیاد انجام شده است و آیا دیدار فردا نیز پرگل خواهد بود؟ گفت: دوست دارم که بازی گل های زیادی داشته باشد و برای ایران نیز این مساله حیاتی خواهد بود.

سوسیچ افزود: هر تیمی که گل بزند، طرف مقابل بازی را عوض خواهد کرد ولی ما به یک گل راضی نخواهیم بود و می خواهیم با پیروزی پرگل و سربلندی اینجا را ترک کنیم.

وی گفت: شاید در آینده از ما به عنوان تیمی یاد کنند که برابر حریفان خود بازی بسیار خوب و هجومی ارایه می کرد و این برای ما افتخار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین در باره قضاوت داور دیدار این تیم با نیجریه گفت: اگر اشتباهاتی می شود باید از ویدیو استفاده کرده و جلوی از بین رفتن حق تیم ها را گرفت.

وی ادامه داد: چرا ما باید به اشتباه داوری ببازیم، اگر این مساله نبود هم اکنون شانس صعود داشتیم. کرواسی نیز در دیدار نخست جام با همین مشکل روبرو شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین در باره این سوال که از بین ایران و نیجریه کدام تیم استحقاق صعود را دارند، عنوان کرد: به این مساله کاری ندارم و فقط می دانم که ما فردا بهترین بازی خود را ارایه می کنیم.

وی افزود: ما به هیچ عنوان اهل تبانی و این مسایل نیستیم و با قدرت به میدان می رویم و اگر شک و تردیدی وجود دارد، می توانید نمایش ما را فردا شب مقابل ایران تماشا کنید.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان