arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۳

کارگردان ستایش: خبر توقف پخش این مجموعه نادرست است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سعید سلطانی از رسانه‌هایی که خبر دستور توقف پخش مجموعه «ستایش» به واسطه کیفیت پایین را منتشر کرده بودند گله‌مند شد و تاکید کرد که این خبر نادرست است.

کارگردان مجموعه «ستایش» در گفت‌وگو با ایسنا، به طرح پرسشی پرداخت که «چرا برخی رسانه‌ها بدون توجه و احاطه‌ی کامل به موضوع، شروع به ساختن اخبار و تیترهای عجیب و غریب می‌کنند؟»

این کارگردان در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی پخش نامنظم سریال «ستایش» به واسطه‌ پوشش تلویزیونی بازی‌های جام‌جهانی و اینکه این پخش نامنظم چه تاثیری بر روی مخاطب می‌گذارد؟ اظهار کرد: اگر یک کار دیدنی باشد، هر زمانی که پخش شود مردم آن را می‌بینند، اما بازی‌های جام‌جهانی مقوله‌ای است که همه مردم حتی خود سازندگان این مجموعه نسب به آن درگیر هستند در نتیجه همه با یک مقوله ملی برخورد داریم و دوست داریم ابتدا فوتبال را ببینیم و سپس مجموعه تلویزیونی؛ با وجود اینکه زمان پخش این مجموعه تغییر کرد اما فرصت خوبی بود که بازهم دید شد.

کارگردان سریال «ستایش» سپس با پرسشی درباره‌ی گریم شخصیت‌ها مواجه شد که اعلام کرد، از گریم‌ها راضی است.

او درخصوص اینکه نقدهایی به گریم شخصیت «ستایش» در بزرگسالی بوده است‌، گفت: اتفاق خوبی که در داستان ستایش صورت گرفته، این است که بخش‌های گذشته و حال را کنار هم نشان می‌دهیم در نتیجه این تفاوت در چهره احساس می‌شود.

سلطانی در ادامه تاکید کرد: دوست نداشتم در چهره «ستایش» پیری بیشتری را به واسطه‌ی رنج‌دیدگی و شکستگی که به واسطه اتفاقاتی که با آن روبه رو شده را ببینیم چون قائل بودم ستایش به عنوان زن، قدرت انتخاب و زندگی کردن دارد.

بر اساس این گزارش ایسنا، روز گذشته آرمان زرین‌کوب - تهیه‌کننده ستایش - هم با واکنش به خبرهایی که اخیرا درباره توقف این مجموعه منتشر شده، آنها را شایعه خواند.

زرین کوب همچنین از ساخت سری جدید «ستایش» به ایسنا خبر داد.
نظرات بینندگان