arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

احمدی مقدم: در ماه رمضان بیش از پیش با بی‌حجابی و هنجارشکنی مقابله خواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بی حجابی یکی از مهم ترین آثار جنگ فرهنگی است و نیروی انتظامی نیز بیش از پیش با این امر مقابله خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی حرمت‌شکنی ‌در ماه رمضان را تحمل نمی‌کند گفت:  به دلیل حرمت خاص ماه مبارک مضان ، نیروی انتظامی نیز باید نهایت تلاش خود را در خصوص مقابله با هنجار شکنی و بدحجابی به کار گیرد.

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود تامین هرچه بیش تر امنیت و رفاه مردم را مهم ترین وظیفه ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: با رویدادن حوادثی همچون  فتنه 88 باید به این مهم توجه کنیم که امنیت، زیربنا و زیر ساخت عدالت، توسعه، رفاه و آبادانی است.

احمدی مقدم با اشاره به تنوع اقوام و مذاهب مختلف در کشور گفت: اهمیت نعمت امنیت در شرایط تحریم  کشور توسط دشمنان بیش از پیش مشاهده می شود چرا که دشمن سعی می کند که اوضاع داخلی جمهوری اسلامی ایران را نابسامان نشان دهد.

سردار مقدم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جمهوی اسلامی ایران با صلابت ایستاده و همه فشارها از جمله تحریم ها را تحمل کرده است، ابراز کرد: دشمن با ایجاد حاشیه هایی می خواهد که ایران اسلامی  از پای دربیاورد غافل از اینکه تمام نقشه های شوم آنان خنثی و برملا شده و خواهد شد.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه  گفت: آنهایی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، به دنبال اسلام نیستند بلکه مزدورانی هستند که به تخریب دین می پردازند.

احمدی مقدم در ادامه سخنان خود گفت: تلاش مزدوران این است که چهره خشنی از اسلام به جهانیان معرفی کنند و بدین وسیله حاشیه امنی برای صهیونیست درست کنند در حای که بسیاری از کارهایی که آنان انجام می دهند مثل جهاد نکاح، واقعا امری ناپسند و مخالف با اصول بدیهی اسلام است.

  فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود به مقایسه جنگ فیزیکی و فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: ایستادگی پویا و بالندگی جمهوری اسلامی ایران دشمن را در  حوزه فرهنگی مایوس کرده است.

شایان ذکر است در پایان  مراسم از زحمات سردار مسعود خرم‌نیا در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی تقدیر و سردار محسن حسن خانی‌ به عنوان فرمانده جدید استان معرفی شد
منبع: مهر
نظرات بینندگان