arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

گزارش فیفا از پایان رقابت جهانبخش برای جایزه بهترین بازیکن جوان جام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از پایان مسابقات گروه های پنجم و ششم جام جهانی 2014، از پایان حضور علیرضا جهانبخش در رقابت برای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان این دیدارها نوشت.

فیفا در این گزارش با اشاره به عملکرد نه چندان درخشان نامزدهای این جایزه در مسابقات دیشب، از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از این افراد نام برد که با توجه به حذف ایران از دور رقابت ها دیگر شانسی برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان جام ندارد.

فدراسیون بین المللی فوتبال بعد از شکست 3 بر یک ایران از بوسنی در گروه ششم جام جهانی نوشت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران زمانیکه تیمش 2 بر صفر از بوسنی عقب افتاده بود، به امید تغییر نتیجه تصمیم گرفت جهانبخش را وارد زمین کند. جهانبخش مهاجم جوان تیم ملی ایران نیز نهایت تلاش خود را انجام داد اما نتوانست مانع شکست این تیم مقابل بوسنی شود.

فیفا در گزارش خود از کنث اومرو مدافع شماره 22 تیم نیجریه نیز به عنوان بخت نخست دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان جام بیستم نام برد که تا کنون در تمامی مسابقات تیم نیجریه حضور داشته است.

وی در بازی دیشب نیجریه مقابل آرژانتین که با شکست 3 بر 2 این تیم همراه بود، به دفاع در مقابل حملات بی امان آرژانتین پرداخت و در عین حال تلاش کرد برای حمایت از هم تیمی هایش به حمله نیز روی بیاورد.

از دیگر شانس های کسب جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی، لوکاس داین مدافع و پل پوگبا هافبک تیم فرانسه بودند که هر دو 90 دقیقه کامل مقابل اکوادور بازی کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان